קיזיטו טרם חזר לאימונים מלאים, אך בכפ"ס אופטימיים שישחק

קיזיטו פורץ על חשבון ארמנדו קופר | אודי ציטיאט

לקראת משחק החזרה לליגת העל בחוץ נגד מכבי נתניה, עמיר תורג'מן יחסר את שלח וגטהון, בעוד החלוץ שסובב את הקרסול וגם סוקונה עדיין בספק. ג'ראסי ירשום הופעת בכורה בהרכב וגם אומואה יפתח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה טובה עם שני ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, הפועל כפר סבא תשוב מחר (שבת) מהפגרה הכפויה כשתתארח אצל מכבי נתניה.

בכפ"ס מתמודדים עם מכת פציעות לא קלה. טום שלח וטריקו גטהון לא ייקחו חלק בהתמודדות מחר, בעוד עומר דנינו, שלא חש בטוב, החלים וצפוי להיות בסגל. כרגע, עיקר תשומת הלב מופנית לצמד החלוצים הזרים אמדו סוקונה וקיזיטו.

הצרפתי כבר חזר לאימונים, זכר לפציעתו בברך, אך עדיין לא בכושר מלא וכשירותו תיבחן, כאשר האוגנדי סובב את הקרסול באחד מאימוני השבוע וטרם חזר לאימונים מלאים, אבל לגביו קיימת אופטימיות בכפ"ס כי יפתח בהרכב, כשגם האחרון הבהיר שמבחינתו הוא כשיר לשחק.

קיזיטו גטהון. תורג'מן ייאלץ להסתדר בלי שניהם? | אודי ציטיאט

בכל אופן, המאמן עמיר תורג'מן, שראה את קבוצתו מנצחת בשבת שעברה 2:3 את הפועל קריית שמונה במשחק אימון, צפוי לתת את המפתחות לאותם ה-11 שפתחו, אולם יהב אפריאט תורגל בעמדת החלוץ למקרה שקיזיטו לא יהיה כשיר. בחלק ההגנתי, מאור ג'רסי ירשום הופעת בכורה בהרכב, בעמדת המגן הימני, כשגם מייקל אומואה שהרשים כמחליף מול בני יהודה יפתח. שאר חוליית הקישור תישאר זהה, כאשר אור דסה יתופקד מתחת לחלוץ.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר עמיר תורג'מן על חזרת ליגת העל: "התחושות טובות, כי חוזרים לעניינים ולעשות את מה שאנחנו באמת אוהבים אחרי חודש וחצי בלי משחקים רשמיים. זה לא היה קל, אבל בשבועיים האחרונים התאמנו ובסך הכל אני מרוצה מהשחקנים, הם דרוכים ומוכנים ואנחנו מקווים להמשיך את מה עשינו".

צפו: מסיבת העיתונאים של כפ"ס למשחק

המומנטום הטוב ממחזורי הפתיחה: "אנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב, עובדים על עמידה טקטית ובוחנים כיצד אנחנו יכולים להצר אות צעדיהם ולנצל את נקודות החוזקה שלנו. אנחנו מתקדמים לעבר המטרות שלנו. יהיה משחק לא קל נגד קבוצה טובה ומאומנת היטב, אבל נגיע אליו מוכנים ונקווה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. יש בכפ"ס הרבה כדורגל ויכולות טובות, מה שחשוב זה שנגיע מוכנים ואם זה יקרה אז אני בטוח שנעשה את העבודה".

הקשר בן רייכרט ישב לצדו והוסיף: "אני מרגיש מצוין ונכון שזה לא קל לחזור מפגרה מאולצת, אבל עמיר וכל הצוות עשה את העבודה בדרך הכי טובה ביותר ואנחנו נגיע מוכנים למשחק. ראינו את מכבי נתניה ונגיע אליה מוכנים, זה תלוי בנו כל עוד נעשה את העבודה שלנו".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, מאור ג'רסי, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, עומר פדידה, אור דסה, מייקל אומואה, קיזיטו (יהב אפריאט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי