כץ ערך שיחות אישיות עם השחקנים, סילבס צפוי לשנות שיטה

בעלי הפועל חיפה הצהיר כי זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון בשנים האחרונות, אך במקביל ניסה לרומם את רוחה של הקבוצה. המאמן יעבור לארבעה בהגנה מול מכבי פ"ת (שבת ב-16:15). ומה לגבי חנן ממן?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהשיגו נקודה משש בשני מחזורי הפתיחה של ליגת העל, רשמו תוצאות רעות מאוד בגביע הטוטו והובכו גם במשחקי הכנה, בשיחת סקייפ שערך לאחרונה יואב כץ, הוא הבהיר בפני השחקנים כי זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של הפועל חיפה בשנים האחרונות ושרק ניצחון בחוץ מול מכבי פתח תקווה (שבת ב-16:15) בא בחשבון מבחינתו. במקביל, הבעלים קיים שיחות אישיות עם השחקנים במטרה לרומם את רוחם.

בהפועל חיפה מספרים שהשחקנים מבינים כי יש צורך בשיפור דרסטי ביכולת על מנת לעמוד במטרה המרכזית של המועדון והיא להעפיל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. מבחינה מקצועית, חיים סילבס טרם גיבש את ההרכב שיפתח במושבה מול פ"ת, אך נודע כי המאמן צפוי לעבור לקו של ארבעה שחקני ההגנה. המגן דור מלו התאמן הבוקר כרגיל וצפוי לפתוח בהרכב.

באשר לקייס גאנם, החלוץ ערך אימון כמעט מלא והוא נמצא בתמונה ההרכב, אבל ככל הנראה יתחיל על הספסל. בקישור, סילבס עדיין מתלבט בין עידו שחר לתומר אלטמן, כאשר בשלב זה האחרון זוכה לעדיפות. "כולם במועדון מבינים את חשיבות המשחק. פתחנו את העונה לא טוב, אבל בפגרה שנכפתה עלינו בנינו את עצמנו מחדש ואנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה כבר מול מכבי פתח תקווה", סיפר שחקן בקוצה.

במקביל, בהפועל חיפה מחכים להחתים שחקן רכש נוסף שעשוי להגיע ובמהלך סוף השבוע צפויות להיערך שיחות בין ראשי המועדון לבין חנן ממן, שכזכור שוחרר מבית"ר ירושלים וכבר הביע את רצונו לחזור לקדנציה נוספת במועדון האדום וזאת על אף שהוא מחזיק בהצעות גם ממכבי פתח תקווה ומבני סכנין.

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, רז נחמיאס, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה, נס זמיר, ויליאם אגאדה, רז שטיין (קייס גאנם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי