ממשיכה ללהוט: 0:3 נהדר למכבי נתניה על הפועל כפ"ס

אחרי השביעייה על סכנין, מחצית חלומית של היהלומים העניקה להם ניצחון שני ברצף. עזרא כבש ראשון (3) כבר בפתיחה, מלדה (37) וגנדלמן (40) הוסיפו. שער נוסף של בנדה נפסל עוד בחצי הראשון. מנגד, פדידה הורחק

(גודל טקסט)

חודש וחצי בלבד עברו מהשביעייה האדירה של מכבי נתניה נגד בני סכנין, והערב (שבת) היהלומים הציגו מחצית ראשונה חלומית וניצחו 0:3 את הפועל כפר סבא במשחק החזרה שלהם לליגת העל. חן עזרא, יונס מלדה ועמרי גנדלמן כבשו הצהובים-שחורים, כאשר שער של לאמק בנדה הספיק להיפסל עוד בחצי הראשון.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב כשהן ניצחו במחזור הקודם. נתניה הביסה את סכנין כאמור, ואילו כפ"ס גברה על בני יהודה לפני הסגר. קיליאן ואן דר קאפ ערך הופעת בכורה בישראל כשפתח בהרכב של ריימונד אטוולד. מנגד, קיזיטו החלים מהפציעה בזמן ועמד לרשותו של עמיר תורג'מן, שהרכיב גם מאור ג'רסי בהגנה במקומו של טום שלח.

המשחק נפתח בסערה. שלוש דקות של משחק הספיקו לחוליית ההתקפה האדירה של נתניה למצוא את הרשת. עזרא פרץ לעבר הרחבה במהלך אופייני לו ושלח כדור שטוח לרשת של איתמר ישראלי. לאחר מכן, המארחת המשיכה לשלוח שחקנים רבים לעבר ההתקפה, ואלר מספר החמצות, מלדה כבש בדקה ה-37 את שערו החמישי העונה בליגה, כשהוא מוביל בגאון את רשימת הכובשים בליגת העל.

מחצית ראשונה נהדרת של מכבי נתניה | ברני ארדוב

שלוש דקות חלפו, והשחקנים בחולצות הצהובות חגגו שוב. גבי קניקובסקי הרים לעבר הרחבה, הבלם הצעיר גנדלמן ספיק נגיחה שהכניעה את ישראלי. שניות ספורות לפני הירידה לחדרי ההלבשה נתניה חגגה כבר את הרביעי, אבל שופטי הווידאו התערבו בחגיגות של בנדה וקראו לשופט אביעד שילוח לצפות שוב במהלך. בצפייה החוזרת נמצא שואן דר קאפ עמד בנבדל והפריע לשדה הראייה של שוער כפ"ס.

הקבוצה של תורג'מן עלתה טוב יותר למחצית השנייה, פגעה במשקוף לא פחות משלוש פעמים ובעיקר הצליחה לחבר התקפות ולייצר שטף משחק, מה שלא היה קיים בחצי הראשון מצידם. בדקה ה-76 השחקנים בירוק ספגו מכה נוספת, כשהקפטן עומר פדידה ספג כרטיס אדום ישיר בעקבות גלישה מאוחרת לרגליו של עידו וייר.

לאחר הניצחון הערב, מכבי נתניה תקווה להמשיך את המומנטום כאשר תפגוש בשבת הבאה את הפועל חיפה למשחק נוח על הנייר עבורה. הפועל כפר סבא תקווה לנצח בשבוע הבא, אך זה יהיה קשה עבורה כאשר היא עתידה לשחק נגד הפועל באר שבע.

היהלומים זמנית במקום השני | דני מרון

הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קיליאן ואן דר קאאפ, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן (יובל שדה, 84), אביב אברהם, גבי קניקובסקי (קווין פרייטר, 72), לאמק בנדה (בן אז'ובל, 61), חן עזרא (ירין שרעבי, 83), יונס מלדה (אלעד שחף, 71).

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, מאור ג'רסי (עומר דנינו, 46), סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט (עומר בראמי, 85), עומר פדידה, אור דסה (רז כהן, 61), מייקל אומו (יהב אפריאט, 46), קיזיטו (אמאדו סוקונה, 81).

מהלך המשחק

דקה 3, 0:1 למכבי נתניה! זה היה מהיר מאוד. מכלוף ניסה להרחיק את הכדור, שנחת אצל עזרא ברגליים ושחקן הכנף פרץ לעבר הרחבה במהלך אופייני ובעט כדור שטוח ומדויק לפינה הרחוקה.

מהלך אישי נהדר של עזרא | דני מרון
שער בכורה העונה בליגה לקיצוני | דני מרון

דקה 6, נתניה כמעט הכפילה את היתרון שלה! עזרא העמיד את קניקובסקי מול ישראלי לאחר מסירה נהדרת, הקשר ניסה להכניע את השוער, שהיה מוכן והדף את הכדור וקלט גם את הכדור החוזר.

דקה 16, איום נוסף של מכבי נתניה: אברהם רץ לעבר הרחבה ללא הפרעה, הניף את רגלו השמאלית וסחט הדיפה מישראלי.

אברהם בפעולה | ברני ארדוב
אברהם. הקשר היה בטוח שהוא יבקיע | ברני ארדוב

דקה 35, איזו החמצה של נתניה! היהלומים יצאו למתפרצת אדירה, בנדה ומלדה נותרו כמעט לבד לגמרי מול ישראלי, אך הרארשון בחר שלא למסור לחברו ונהדף על ידי השוער של כפ"ס.

דקה 37, 0:2 למכבי נתניה! מלדה עלה נהדר לכדור קרן, ועם ביצוע קשה מאוד עבור שחקן שנוגח, מצא את הרשת של ישראלי מזווית קשה במיוחד.

יונס מלדה חוגג | ברני ארדוב
יונס מלדה, אביב אברהם | ברני ארדוב

דקה 40, 0:3 למכבי נתניה! השחקנים בצהוב-שחור לא עוצרים! קניקובסקי הרים לעבר הרחבה, גנדלמן בן ה-20 הגיע עם הראש, נגח ממרחק וחגג את השער השלישי במשחק.

עמרי גאנדלמן | ברני ארדוב
עומרי גאנדלמן, יונס מלדה | ברני ארדוב

דקה 45, שער של נתניה נפסל! בנדה שלח כדור לחיבורים לישראלי וכבר חגג את השער עם חבריו, אך שופטי הווידאו קראו לשופט אביעד שילוח על מנת שייבדוק את המהלך. בצפייה חוזרת נקבע כי ואן דר קאפ עמד בננדל והפריע לשדה הראייה של שוער כפ"ס ולכן השער נפסל.

מחצית שנייה

דקה 50, הכדור פגע במשקוף של נתניה! הפועל כפ"ס עלתה חדה יותר למחצית השנייה, אפריאט המחליף שלח כדור מסוב לעבר המשקוף של עמוס. פדידה הגיע לכדור החוזר ובעט החוצה.

דקה 56, החמצה גדולה של כפ"ס! דנינו שלח כדור רוחב נפלא, שחקני ההגנה בצהוב לא הגיעו לכדור, אך הבעיטה של דסה לא הייתה מדויקת.

דקה 70, כפ"ס פגעה שוב במשקוף! הירוקים שוב סבלו מחוסר מזל, כאשר פעם נוספת זה היה אפריאט שפגע במסגרת השער.

תורג'מן לא מאמין. פעיגה שנייה במשקוף | דני מרון

דקה 76, הפועל כפ"ס נותרה ב-10 שחקנים! מכה נוספת לירוקים לאחר שפדידה הורחק בכרטיס אדום ישיר. הקפטן גלש מאוחר לרגילו של וייר, שילוח שלף רק צהוב, אך לאחר התערבות נוספת של שופטי הווידאו ביטל את ההחלטה ושלף אדום.

דקה 82, כדור שלישי במשקוף! שחקני הפועל כפ"ס שוב תפסו את הראש. הפעם זה היה סוקונה המחליף שפגע במשקוף של דני עמוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי