אכזבה בקריית שמונה: "עוד משחק שהיה בידיים שלנו וברח"

למרות שער שוויון בתוספת הזמן נגד חדרה, במועדון ביקרו את החלק ההתקפי שלא ניצל הזדמנויות קורצות. בן לולו וטורה זכו למחמאות, שכר זוכה להתעניינות ועשוי לעזוב השבוע בהשאלה

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה אמנם הצליחה להציל נקודה במשחק הבית נגד הפועל חדרה הודות לשער שוויון בתוספת הזמן שקבע 1:1, אבל במועדון שוב יצאו מאוכזבים מאוד מהיכולת.

על אף שבקיץ הצטרפו לוסיו ויוג'ין אנסה כדי לשדרג משמעותית את החלק ההתקפי אחרי שהקבוצה כמעט ירדה ליגה בעונה שעברה, שוב רשמה קבוצתו של קובי רפואה מספר החמצות גדולות, כשגם שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ' יכול לזקוף לפחות הצלה אחת ענקית לזכותו.

"גם מול הפועל חיפה וגם מול חדרה המשחק היה בידיים שלנו וברח לנו", אמרו במועדון והוסיפו, "אנחנו חייבים להיות יותר מדויקים ולדעת לנצח משחקים כאלה, בטח בבית שלנו".

ג'ונתן סיסה, יוג'ין אנסה | שלומי גבאי

עם זאת, בקבוצה הביעו שביעות רצון ממשחק ההגנה שמעבר לאותו שער לא אפשר לחדרה להגיע למצבים קורצים וגם שיבחו את משחק הבכורה של סאקו טורה שהגיע ממכבי חיפה. "לא סתם רפואה התעקש עליו", אמרו במועדון. גם כובש השער, גיא בן לולו שבבעיטה וירטואוזית כבש בתוספת הזמן, זכה למחמאות ואמר: "אני מרוצה מהגול, אבל לא ניצחנו ואני מאוכזב".

מי שנותר במפתיע מחוץ לסגל הוא מוחמד שכר, שהיה אחד המצטיינים בסיום העונה שעברה ומהבולטים בהישארות של הקבוצה בליגת העל. לאחרונה הבין שכר שאינו מועמד להיות שחקן הרכב בקבוצה ולכן בוחן אופציות נוספות. מספר קבוצות כמו בני סכנין, הפועל חיפה ובני יהודה גיששו אצלו והוא עשוי לעזוב בימים הקרובים. בכל מקרה, בעלי קריית שמונה איזי שרצקי הבהיר כי שכר ישוחרר רק בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי