לבקוביץ' זכה למחמאות, בחדרה טוענים: "קרסנו מבחינה פיזית"

אחרי ה-1:1 בק"ש, במועדון סיפרו כי ההכנה הקצרה עלתה באיבוד שתי נקודות. השער זכה לשבחים: "אם לא ההצלות שלו, היינו מפסידים". לבאבידי בספק לבית"ר. מרמנטיני ביקש להטיס את משפחתו לישראל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים הבוקר (ראשון) בהפועל חדרה לאחר ה-1:1 בחוץ מול קריית שמונה. במועדון התאכזבו מאוד מהשער המאוחר שספגו ומאיבוד שתי הנקודות, אך התעודדו מכך שהיוו יריב שקול לאורך רוב דקות המשחק. "ידענו מראש שתהיה לנו בעיה בגלל ההכנה לקויה ואכן קרסנו מבחינה פיזית לקראת הסיום. אם ההכנה הייתה ארוכה יותר, היינו מחזיקים מעמד ומנצחים", הבהירו בשורות הקבוצה האורחת.

בחדרה כבר חושבים על משחק ההשלמה מול בית"ר ירושלים (רביעי החל מ-19:45, ישיר בספורט3) ומי שעלול להיעדר הוא המגן דיא לבאבידי שספג אתמול "רגל עץ". באשר לטל כחילה, הרכש החדש עשוי להיכלל בסגל בהתמודדות מול הקבוצה בה גדל, אך לא מן הנמנע שהמאמן שרון מימר, שאינו רוצה להכביד על הבלם שלא התאמן זמן רב במסגרת קבוצתית, יחליט בסופו של דבר להמתין עם שילובו.

מי שזכו למחמאות לאחר המשחק בקריית שמונה הם שני שחקני הרכש, השוער רובי לבקוביץ' והקשר מקסים פלקושצ'נקו, שכבש שער נהדר בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה. "אם לא ההצלות של רובי והגול המרשים של מקסים, סביר להניח שהיינו מפסידים את המשחק", הבהירו בחדרה.

בנושא אחר: גוסטבו מרמנטיני, שבישל את השער של פלקושצ'נקו, פנה במהלך השבוע האחרון לראשי המועדון וביקשו להטיס במהירות האפשרית את משפחתו לישראל. השחקן סיפר על הקושי להיות לבדו במדינה זרה, על אחת כמה וכמה במהלך תקופת הקורונה. בחדרה מקווים כי בקרוב הוא יתאחד עם קרוביו ופועלים על מנת להביאם ארצה בהקדם.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי