הפועל ת"א תנסה לצרף את מוחמד שכר מקריית שמונה

האדומים סובלים מקשיים כלכליים וטרם הועבר על ידי הבעלים תקציב לחיזוק ההתקפה, אולם העובדה שהשחקן יושאל ללא תמורה הובילה לכך שראשי המועדון בוחנים את האפשרות

(גודל טקסט)

זה לא סוד שמשה סיני וניר קלינגר נואשים לחיזוק בחלק הקדמי ושבהפועל תל אביב מזה שבועות בוחנים את האפשרות, אבל הבוקר (ראשון) ייתכן שנמצא הפתרון.

על אף שרק אתמול, לאחר ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים, בכיר במועדון אמר שצירוף שחקן התקפה "בשלב זה אינו רלוונטי" מסיבות כלכליות, במועדון בוחנים את האפשרות לצרף את מוחמד שכר מהפועל קריית שמונה, לאחר שהתברר כי יוכל להגיע ללא תמורה.

בקבוצה עקבו אחר התפתחויות סביב שלומי אזולאי ששוחרר מבית"ר ירושלים, אלא שדרישותיו הכספיות של החלוץ גבוהות מדי עבור הפועל תל אביב ועל כן לא ניתן האישור להתקדם מולו במו"מ. לעומתו, מוחמד שכר לא נמצא בתכניות של קובי רפואה ואיזי שרצקי לא מוכן למכור אותו, אלא להשאילו בלבד כך שמדובר בהזדמנות נוחה עבור הפועל ת"א לצרף שחקן התקפה נוסף לסגל. גם הפועל חיפה, בני יהודה ובני סכנין בעקבותיו.

כידוע, הפועל תל אביב כבשה שלושה שערים העונה בגביע והטוטו בליגה ואת שלושתם כבש עומרי אלטמן, השחקן היחיד בקבוצה שמאיים על שער היריבות וגם את השערים הללו הוא הבקיע ממצבים נייחים. אתמול נגד בית"ר אלטמן הוחלף לבקשתו בשל כאבי גב מהם הוא סובל והצוות המקצועי פועל לצירוף שחקן התקפה בהקדם, אולי כבר עד המשחק ביום שני הבא נגד הפועל חדרה.

אלטמן. זקוק לסיוע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי