צפו בתקציר: 0:1 לבני יהודה על אשדוד בבכורה של ברקוביץ'

המאמן החדש של הכתומים עמד לראשונה על הקווים ולמרות משחק בינוני מאוד של קבוצתו. זנטי הכריע בפנדל (78) אחרי ספק הכשלה על קמפוס ברחבה. סבטקוביץ' הורחק באדום מעורר מחלוקת

(גודל טקסט)

זה לא משנה איך, אבל תמיד חשוב וטוב להשיג שלוש נקודות בבכורה – וכך עשה היום ניר ברקוביץ'. המאמן החדש של בני יהודה עמד הערב (ראשון) לראשונה על הקווים מאז התמנה לתפקיד, והכתומים הצליחו לגבור 0:1 על מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל.

עבור שתי הקבוצות כמובן היה זה משחק החזרה הרשמי מפגרת הקורונה הכפויה, ושתיהן לא הרשימו יתר על המידה – אך בני יהודה יצאה עם שלוש נקודות, וכעת במאזנה שבע נקודות מתוך 12 אפשריות, בעוד לאשדוד יש שש כאלה. אגב, שתי הקבוצות הן שתיים מתוך ארבע בלבד בליגה שהשלימו ארבעה מחזורים – יחד עם מכבי פתח תקווה והפועל כפר סבא.

ניר ברקוביץ' יכול אולי להיות מרוצה מהתוצאה, אך בהחלט יצפה לשיפור גדול אצל חניכיו. ואצל אשדוד? רן בן שמעון צריך לשים את האצבע מדוע לא מעט פעמים קורה מצב בו קבוצתו נראית יותר טוב מהקבוצה היריבה – ולא יורדת מנצחת מכר הדשא. זה לא שהקבוצה הדרומית הציגה משחק גדול היום, אבל אי אפשר להגיד שבני יהודה הייתה עדיפה עליה.

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

אשדוד פתחה טוב מאוד את המשחק, שלטה והגיעה למספר מצבים טובים בזמן שבני יהודה נראתה לא מספיק טוב. ככל שהדקות חלפו, גם הקבוצה של רן בן שמעון נחלשה והמחצית הראשונה הסתיימה בקול ענות חלושה. בחצי השני לא היה שינוי גדול בקצב המשחק. שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבי הבקעה ממשיים ולמרות החילופים של שני המאמנים – המשחק של שתי הקבוצות דעך.

ואז הגיע הרגע ששינה את המשחק בדקה ה-77, כשמונטרי קמהאני ספק הכשיל ברחבת אשדוד את פדרו קמפוס והשופט יגאל פריד שרק לפנדל. עמית זנטי ניגש לבעוט, סיפק כדור מדויק לפינה השמאלית ולרשת, קבע 0:1 והכריע את המשחק בדקה ה-78.

אגב, זנטי הגיע למצב ענק בדקה ה-87 כשנותר במצב של אחד על אחד מול השוער והיה חייב להשלים צמד, אך החמיץ מול רועי משפתי. אבל אם חשבנו שההחמצה של זנטי גדולה, בדקה ה-90 חמזה מוואסי הצעיר מאשדוד הגיע למצב הרבה יותר גדול ופספס הזדמנות להשיג נקודה דרמטית עבור קבוצתו. קרן שנכנסה לרחבת בני יהודה עברה את כולם והחלוץ פשוט היה מול שער חשוף ורק היה צריך לדחוף את הכדור לרשת, אך ניגש אליו עם החזה וסיפק החמצה מסמרת שיער.

רן בן שמעון | אודי ציטיאט

בדקה ה-90+1 ננאד סבטקוביץ', בלם אשדוד, קיבל כרטיס אדום ישיר אחרי גלישה לעברו של זנטי, אך גם על ההחלטה הזו של השופט יגאל פריד אפשר להתווכח. עבירה בוודאות הייתה, אך כרטיס אדום נראה כמו החלטה קצת מחמירה על העבירה הזו. השופט השלים משחק עם שלוש החלטות גבוליות – פנדל לזכות בני יהודה, אדום מעורר מחלוקת לסבטקוביץ' וכרטיס צהוב שני שהיה צריך להישלף ליוסיף מוסא.

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ' (אליאן רוחנא, 75), ניב זריהן (פדרו קמפוס, 75), אריאל לזמי (רועי בן שמעון, 56), מוחמד גדיר (עמית זנטי, 64).

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן (זוהר זסנו, 70), ננאד סבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל (חמזה מוואסי, 82), רועי גורדנה, שלומי אזולאי (מוסא בגאיוקו, 70), מוחמד כנעאן (סתיו טוריאל, 59), דין דוד, פאהד באיו (עידן כהן, 59).

עמית זנטי חוגג | אודי ציטיאט
ננאד סבטקוביץ' | אודי ציטיאט
עמית זנטי חוגג עם פדרו קמפוס | אודי ציטיאט
שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט
שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט
עמית זנטי חוגג עם דן מורי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי