לאור פציעתו של קנדיל: רון שושן עשוי להצטרף, האסלביינק נחת

השוער הראשון ייעדר לפחות עוד שלושה שבועות ועל כן אביטן רוצה להתחזק בשוער המשנה של אשדוד שעשוי להגיע ביממה הקרובה. אקס הפועל ב"ש יחתום בכפוך לבדיקות הרפואיות. גולדנברג יערוך בכורה נגד ב"ש, חלאיילה בחוד

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לא מעט סוגיות עלו בהקשרה של בני סכנין מתחילת העונה, רובן לא קשורות לכדורגל. לאחרונה התווספה גם בעייה מקצועית: השוער הראשון מחמוד קנדיל לא מצליח להתאושש מהפציעה ועשוי להיעדר עוד כחודש ימים. השוער שנפצע וסבל מקרע בגיד, נעדר מהמשחק נגד מכבי נתניה (בו הובסה הקבוצה 7:0) והתקווה הייתה כי יהיה הכשיר לחידוש הליגה.

אולם, לאחרונה התלונן השוער על כאבים ולאחר בדיקת MRI התברר כי הקרע עדיין קיים. רק בעוד שלושה שבועות ינסה לחזור לאימונים מלאים. מעבר לכך, ראמי חמאדה ותומר הרן כבר שיחקו נגד נתניה אך המאמן ניסו אביטן מעוניין לצרף שוער נוסף. אביטן רוצה לצרף את רון שושן, שוערה השני של מ.ס אשדוד, שצפוי לקבל שחרור ולהצטרף כבר ביממה הקרוב. אם זה לא יקרה, במועדון יחפשו שוער אחר.

בינתיים, הקבוצה משוועת לחיזוק בהתקפה שטרם כבשה שער ליגה. החלוץ נייג'ל האסלביינק נחת בישראל ואם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות – יחתום בקבוצה. "אחרי המקרה של אלן אנגי שהגיע עם קוצב לב אז אנחנו כבר לא ממהרים עד שכל הבדיקות לא היו תקינות במאה אחוז", אמרו בסכנין.

הקבוצה מתכוננת למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע וסובלת מפציעות נוספות פרט לזו של קנדיל. מעבר לעלי עותמאן ואייהב שאמי, גם הבלם סארי פלאח סובל מקרע חלקי במיניסקוס ועשוי להיעדר כחודש. רק הערב (ראשון) באימון המסכם יתרגל אביטן את ההרכב נגד הפועל באר שבע בשני (20:15, שידור ישיר בספורט4), במה שיהיה משחקו הראשון כמאמן הקבוצה. ההערכה היא שחגי גולדנברג שהצטרף לאחרונה יערוך הופעת בכורה ואוסאמה חלאיילה שהחלים מהפציעה יפתח בחלק הקדמי.

אוסאמה חלאילה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי