Sport1 Banner

ברקוביץ': "רכש? תשאלו את בעל הבית. אני המאמן"

מאמן בני יהודה אחרי ה-0:1 בבכורה על אשדוד: "אם יגיע וגם אם לא יגיע חיזוק זה טוב. צריכים להיות בפלייאוף העליון". זנטי: "נלחמים על ארבעת המקומות הראשונים". בן שמעון: "השיפוט? יגאל פריד איש ישר"

(גודל טקסט)

ליגת העל חזרה אלינו אתמול (שבת) באופן רשמי אחרי פגרת הקורונה, והערב בני יהודה גברה 0:1 בבלומפילד על מ.ס אשדוד במשחק הבכורה של ניר ברקוביץ' על הקווים בקבוצה ובליגת העל בכלל. הכתומים עלו זמנית למקום השני, והמאמן החדש דיבר לאחר סיום ההתמודדות: "זה כיף גדול, השחקנים באמת עבדו על המגרש. אמרתי להם לפני שהמשחק שאם הם יעבדו ויהיו מחויבים ניקח את כל הנקודות".

צפו בראיונות לאחר המשחק

האם הוא התרגש להדריך לראשונה בליגת העל: "התרגשות גדולה, אבל גם בליגה הלאומית אני תמיד מתרגש כי זה המקצוע שלנו. אם לא אתרגש לא אהיה במקצוע הזה. זה משחק ראשון בליגת העל וזה מרגש, אבל אחרי כמה דקות זה עבר. נכנסו למגרש, החבר'ה עבדו ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

"אני רוצה לראות בני יהודה רעבה, בני יהודה עובדת על המגרש ובני יהודה מחויבת", המשיך ברקוביץ'. "אם נעשה את הדברים הללו – ננצח בכל משחק. אני חושב שבני יהודה צריכה להיות בפלייאוף העליון, ללא ספק".

שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט

האם יגיע חיזוק להתקפה אחרי עזיבתו של דור ג'אן: "אני לא יודע, תשאלו את בעל הבית. אני מאמן, אני עושה אימונים וקובע את ההרכבים. אם יגיע רכש – טוב, אם לא יגיע – גם טוב".

כובש שער הניצחון, עמית זנטי, אמר: " אני מאוד שמח שהמאמץ שהשקענו כקבוצה הסתיים בשלוש נקודות, ועכשיו הפנים קדימה. כולם מתקשים בתקופה כזו של אחרי הקורונה, אבל שחקן מקצוען צריך לשים בצד את הדברים האלה ולהיות חזק מנטלית. ברקוביץ'? מאוד התחברתי אליו, הוא מאמן מצוין. בני יהודה זו קבוצה שתמיד נלחמת על גביע המדינה ולהגיע לארבעת המקומות הראשונים בליגה. אני מקווה שנעשה את זה העונה".

רן בן שמעון, המאמן המפסיד, סיפר: "מי שמצפה שאחרי חודש שיהיה כדורגל גדול – זו בעיה שלו. כרגע זה די ברור שיהיו משחקים קצת יותר עייפים. צריך לדעת לנצח גם במשחקים לא טובים. האם מגיע לנו יותר? זה לא משנה. נקום מכאן מהר".

עמית זנטי חוגג | אודי ציטיאט

החלטות השיפוט המוטלות בספק: "אני לא יודע. יגאל פריד שופט מצוין ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ואיך אנחנו צריכים להיות קבוצה יותר טובה. אין לי טענה אל השופט, המשחק נגמר. אנחנו יכולים להיות קצת אמוציונליים במשחק עצמו ואין לי ספק שאם הוא טעה זה חלק מהחיים. יגאל איש ישר ואני סומך עליו במיליון אחוז, הוא שופט מצוין".

רן בן שמעון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי