Sport1 Banner

תורג'מן: "יש שחקנים שלא סיפקו את הסחורה, הרכבת לא תחכה להם"

מאמן הפועל כפר סבא ערך אסיפה לשחקנים אחרי ההפסד 3:0 הכואב לנתניה ושלח מסר חד ונוקב. הוא עשוי לעמוד על הקווים מול הפועל ב"ש בראשון, אך ההערכות הן שמדובר בעניין של זמן עד שיעזוב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

יומיים לאחר ההפסד 3:0 למכבי נתניה – ואי הודאות בהפועל כפר סבא בעמדת המאמן עדיין קיים. עמיר תורג'מן העביר אמש (ראשון) את האימון, אך נראה שהמשך דרכו עדיין מוטל בספק בשל הקרע והמתיחות בינו לבין הבעלים, יצחק שום.

כפי שפרסמנו לאחר המשחק מול היהלומים, מעמדו של המאמן התערער ובקבוצה מהשרון בהחלט שוקלים זעזוע – והוא נראה כמו רק עניין של זמן. למרות זאת, בכפר סבא לא פוסלים את האפשרות שתורג'מן יעמוד על הקווים במשחק ביום ראשון מול הפועל באר שבע.

בינתיים, ולאחר ההפסד, ערך המאמן אסיפה לשחקניו ואמר: "לא הגענו למשחק. לא היינו שם במחצית הראשונה, אבל מצד שני ראיתי גם דברים טובים במחצית השנייה כמו זה שלא וויתרנו. אהבתי את החוסן המנטלי במחצית השנייה ואת כך שלא התרסקנו".

עמיר תורג'מן | דני מרון

מנגד, למרות שניסה לעודד, המאמן סיים עם מסר חד ונוקב: "יש שחקנים שלא היו במשחק הזה ולא סיפקו את הסחורה. הרכבת נוסעת והיא לא תחכה להם", אמר תורג'מן.

במועדון מקווים כי טריקו גטהון וטום שלח יחלימו עד המשחק מול ב"ש ויעמדו לרשות המאמן, כאשר גם אתמול הם טרם חזרו לאימונים מלאים והתאמנו בצדי המגרש.

טום שלח, בן רייכרט
טום שלח, בן רייכרט | דני מרון
עוד באותו נושא: יצחק שום, עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי