Sport1 Banner

שלומי אזולאי: "פספוס גדול". אשדוד לא צפויה להתחזק עד ינואר

שלומי אזולאי | אודי ציטיאט

אכזבה במועדון לאחר ההפסד 1:0 לבני יהודה, שחקנים אמרו: "אם נמשיך כך לא נגיע לפלייאוף העליון". הקשר: "זה משחק שהיה כתוב עליו 0:0, עשינו טעות ושילמנו עליה. ידענו שלא נהיה בשיא". בקבוצה החמיאו לאוואני

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד של רן בן שמעון הגיעה למשחק אתמול (ראשון) נגד בני יהודה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים לפני הפגרה, אלא שהפעם היא שיחקה לא טוב ונכנעה 1:0, בניגוד גמור לניצחון 1:5 בגביע הטוטו נגד אותה היריבה בדיוק. בקבוצה התאכזבו וטענו כי זו לא היכולת שמאפיינת את הקבוצה וזו לא הקבוצה שמכוונת אל הפלייאוף העליון. הקבוצה שיחקה ללא האנרגיות הנדרשות כשהיא סובלת מהעדרו של החלוץ הפצוע שגיב יחזקאטל וגם כשירות המוטלת בספק של שלומי אזולאי שבר מבחן כשירות. שחקנים בקבוצה חוששים שאם היכולת הזו תימשך היא לא תגיע לפלייאוף העליון.

בקבוצה נמנעו מלבקר את החלטות השיפוט – הפנדל שפסק השופט יגאל פריד לבני יהודה לדוגמא וכן ההרחקה להרחיק בכרטיס אדום ישיר את הבלם ננאד סבטקוביץ'. הבלם יחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר ביום שבת כמובן.

מעבר לכך, בן שמעון גם הגן על הבלם שלו: "הוא שחקן על, מאוד אחראי ולא הייתה לו שום כוונה לפגוע בשחקן של בני יהודה". בשלב זה אין כוונה לחזק את הקבוצה עד חלון ההעברות בינואר. נקודת האור במשחק הגיעה מכיוונו של טימותי אוואני שדחף את הקבוצה קדימה במספר מסירות מרשימות ונלחם עד לרגע האחרון.

ננאד סבטקוביץ' | אודי ציטיאט

שלומי אזולאי סיכם: "זה פספוס גדול, התכוננו למשחק הזה במשך שלושה שבועות וידענו שלא נהיה בכושר שיא. זה היה משחק שכתוב עליו תיקו 0:0 ורק טעות קטנה שלנו בפנדל – הכריעה את המשחק. עלינו להרים את עצמנו לקראת המשחק נגד מכבי חיפה".

עוד באותו נושא: רן בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי