בדקה ה-95: וארן השלים צמד וקבע 2:2 דרמטי לב"ש מול סכנין

הקבוצה מהמגזר נראתה טוב יותר בבכורה של אביטן והובילה ברוב שלבי המשחק בזכות שערים של ברשצקי וחאליילה, אך החלוץ להט עם שני שערים חשובים (15, 90) ועזר לקבוצה של אבוקסיס לחלץ נקודה

(גודל טקסט)

ניסו אביטן חזר ובגדול לליגת העל. המאמן שכשל בעונה שעברה בהפועל תל אביב ובהפועל רעננה, בחר לחתום בבני סכנין ולא מעט פקפקו בהחלטה, בעיקר לאור השביעייה שספגה לפני הסגר נגד מכבי נתניה. בינתיים על פי משחק הבכורה הערב (שני) ההחלטה התגלתה כנכונה, כאשר הוביל ברוב שלבי המשחק מול הפועל באר שבע ורק שער שוויון דרמטי של וארן בדקה ה-90 קבע 2:2 דרמטי באצטדיון טדי.

במחצית הראשונה זו הייתה באר שבע שכבשה ראשונה לאחר שווארן ניצל שגיאה חמורה בהגנת סכנין והבקיע מקרוב את הראשון שלו בקבוצה מבירת הנגב במסגרת הליגה בדקה ה-15. ניסו אביטן שתמיד רוצה להוכיח לאקסית את יכולותיו הוביל את קבוצתו החדשה למהפך, כאשר ברשצקי קיבל כדור עומק מחאלילה והפציץ את הרשת של לויטה. בדקה ה-35 השניים התחלפו בתפקידים והפעם זה היה תורו של החלוץ לכבוש בנגיחה לאחר הגבהה של הקשר והוריד את הקבוצה מהמגזר ליתרון 1:2 בתום המחצית הראשונה.

בתחילת המחצית השנייה יוסי אבוקסיס ביצע חילוף משולש והכניס את מדמון, אקולטסה ואגודלו כדי לחזור למשחק במהרה, אך הדרמה נשמרה עד לדקה ה-90. זה התחיל עם הרחקה של ג'אבר באדום ישיר לאחר תיקול על שבירו ומיד לאחר מכן באר שבע חזרה למשחק כאשר ז'וסואה הרים כדור מצד שמאל שעבר את כל חוליית ההגנה, וארן הגיח לכדור וכבש שער שוויון דרמטי במיוחד.

בני סכנין המאוכזבת, תפגוש במחזור הבא את מכבי תל אביב באצטדיון דוחא בשחזור גמר גביע הטוטו. הפועל באר שבע מנגד, תייחל לתוצאות טובות יותר במשחקי הבית נגד לברקוזן בליגה האירופית וכפר סבא במסגרת הליגה.

שחקני הפועל באר שבע | ברני ארדוב
אלי ברקת, אלונה ברקת | ברני ארדוב

הרכבים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, שיר צדק (איתמר שבירו 71), דודי טויטו (אלטון אקולטסה 46); מריאנו בריירו, ז'וסואה, מרסלו מלי (תומר יוספי 58), רמזי ספורי (אילי מדמון 46), סינטיהו סלליך (ג'ונתן אגודלו 46), אנתוני וארן.

בני סכנין: ראמי חמאדה, חגי גולדנברג (יזן נאסר 73), מרון גנטוס, אוסבלדו הנריקס, איקוום אוטין, מוחמד עותמאן (דניאל טוויזר 64), ג'אבר עטאא, מוטי ברשצקי, איהב גנאים (מוחמד סייד אחמד 82), סבסטיאן ולאסקס (אמרי וולשמן 82), אוסאמה חלאיילה (מוטי מלכה 73).

מהלך המשחק

דקה 9: גנאים ניצל יציאה רעה של לויטה בכדור קרן ונגח מעל המשקוף. הזדמנות גדולה לסכנין.

דקה 11: כדור עומק מוצלח הגיע לחאליילה שבעט מזווית קשה, הפעם לויטה היה במקום והצליח להדוף.

דקה 15: הפועל באר שבע עלתה ל-0:1! אנתוני וארן ניצל טעות קשה בהגנת סכנין – שלא הצליחה להרחיק כדור מתוך הרחבה – וכבש את שער הליגה הראשון שלו בקבוצה מבירת הנגב.

איקוום אוטין, סינטיהו סלליך | ברני ארדוב

דקה 21: ספורי ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אותה קלט חאמדה ללא קושי.

דקה 24: סכנין השוותה ל-1:1! חאליילה מצא בכדור עומק את ברשצקי ששלח פצצה אדירה, אותה לויטה לא הצליח לעצור.

דקה 35: סכנין עלתה ל-1:2! הפעם ברשצקי היה זה שמצא את חאליילה בכדור גובה מצד שמאל והחלוץ השלים מהפך בנגיחה.

דקה 80: מלכה המחליף בעט כדור מסוכן מחוץ לרחבה, לויטה הדף לקרן.

דקה 90: עטאא ג'אבר הורחק בכרטיס אדום לאחר תיקול חריף על שבירו.

דקה 95: הפועל באר שבע השוותה ל-2:2! כדור רוחב של ז'וסואה עבר את כל הגנת סכנין והגיע לווארן שהשלים צמד אדיר והציל את באר שבע.

ניסו אביטן | ברני ארדוב
אנתוני וארן | ברני ארדוב
אנתוני וארן | ברני ארדוב
שחקני בני סכנין חוגגים | ברני ארדוב
אנתוני וארן | ברני ארדוב
שחקני בני סכנין | ברני ארדוב
שחקני בני סכנין | ברני ארדוב
מרסלו מלי, ז'וסואה, שיר צדק | ברני ארדוב
יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי