Sport1 Banner

בכר מתוסכל: "תוצאה מאכזבת, קשה לשחק בקצב הזה 90 דקות"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-2:2 נגד מכבי ת"א: "המשחק התחיל כמו שרצינו ויכולנו לכבוש את השלישי והרביעי, אך ספגנו שער באשמתנו. בסופו של דבר התוצאה די משקפת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר משחק העונה הראשון של השנה מול מכבי תל אביב, לאחר שהובילה 0:2 כבר במחצית הראשונה ולבסוף חילצה נקודה אחת בסמי עופר. עם זאת, מצבם של הירוקים טוב הרבה יותר משל הצהובים ואם ינצחו את בני סכנין, במשחק ההשלמה הם יוכלו להגדיל את הפער לשבע נקודות, פער שיהיה קשה למחוק.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "המשחק התחיל בדיוק כמו שרצינו, קיווינו ויכולנו להבקיע את השלישי וגם את הרביעי. לצערנו אחרי חצי שעה הורדנו את הקצב וספגנו שער באשמתנו. זה משהו שנצטרך להבין אותו כי קשה לשחק בקצב הזה לאורך 90 דקות, אבל עדיין היינו צריכים לנצח. זו תוצאה צודקת אבל מאכזבת".

הקריסה הייתה פיזית או מנטלית: "אני חושב שזה שילוב של הדברים. גם פיזית קשה ללחוץ לאורך כל כך הרבה זמן, אבל גם מנטלית כי ברגע שספגנו הקבוצה השנייה התלהבה, וגם ב-2:2 יכולנו לספוג את ה-3:2. בסופו של דבר איך שהתפתח המשחק, התוצאה די משקפת".

עאיד חבשי, ניקיטה רוקאביצה | דני מרון

כדי לעשות קפיצת מדרגה חייבים לנצח את המשחקים האלה: "אני מסכים שהיינו פחות טובים, המטרה לא הייתה ללכת אחורה, אבל לפעמים המשחק מתפתח בצורה כזאת, שהקבוצה השנייה לוחצת ואתה מנסה לא לספוג, אולי טעיתי עם החילופים. טוואטחה? אין ספק שזה משחק ראשון של טאלב אחרי הרבה זמן ויכול להיות שלא הייתי צריך לחכות עם החילוף שלו ואולי זה גם עלה לנו בגול".

מה האוהדים יכולים לקחת: "אפשר לקחת את המחצית הראשונה, ואפשר גם לקחת את החצי השני והפחות טוב, בו מכבי תל אביב שלטה. אבל כדורגל זה עניין של מומנטום וגם כשאתה מוביל 1:2 אתה צריך לדעת לשמור על התוצאה. אבל אני באמת חושב שיש פה קבוצה טובה ואני מאמין כשנחזור לכושר, נראה טוב יותר".

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

על עלייתם של חזיזה ואשכנזי מהספסל: "הם חלק מהסגל, ראינו את הכושר של השחקנים. זה לא שהם לא טובים, אבל אם עולים שחקנים אחרים, כנראה שהם בכושר טוב יותר. יש לנו תחרויות על כל עמדה, והיו לי המון התלבטויות, אך בסופו של דבר אני שלם עם מה שעשיתי".

צ'רון שרי הוסיף: אני חושב שבהתחלה שלטנו במשחק והובלנו 0:2, אבל אחרי זה היינו צריכים לגמור את המשחק במצב של יאניק ווילדסחוט שהיה יכול לעשות 0:3, בסופו של דבר זו תוצאה מאכזבת. המחצית השנייה הייתה קשה, היריבה שלטה לחלוטין ובסופו של דבר נפרדנו ל-2:2. כמובן שנוכל להיאבק מול מכבי תל אביב – עדיין לא הפסדנו העונה ואם היינו מנצחים את המשחק הזה, זו הייתה מקדמה משמעותית, אבל עכשיו אנחנו מתרכזים במשחק הבא".

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי