Sport1 Banner

בחיפה ביקרו את בכר: "איחר בחילופים, יכולנו לספוג את השלישי"

אכזבה גדולה במחנה הירוק לאחר עוד משחק ללא ניצחון מול מכבי ת"א בסמי עופר. במועדון בחרו לצאת נגד ניהול המשחק של המאמן, שלא היה ערני לתשישות הפיזית של שחקניו. כהן צפוי לחזור לשער, חבשי הפצוע ייבדק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"אם אנחנו רוצים אליפות, אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה". זאת הגישה עמה יצאו אתמול (שני) אנשי מכבי חיפה לאחר התיקו 2:2 בסמי עופר במשחק העונה מול מכבי תל אביב. במשך דקות ארוכות הייתה שתיקה צורמת בחדר ההלבשה של הירוקים, בעקבות האכזבה הקשה מאיבוד היתרון הכפול בדקות הראשונות, בדרך לעוד משחק ליגה ללא ניצחון בסמי עופר מול היריבה הגדולה. "אנחנו מאוד מאוכזבים כי זה כבר היה ברגליים שלנו. שוב נפלנו בטעויות קטנות שאסור לעשות ברמות האלה", אמר שחקן בקבוצה.

עם זאת, במועדון הבינו כי לא פשוט בכלל לחזור למשחק רשמי לאחר חודש של הפסקה ולכן במחנה הירוק מעריכים כי בעוד שניים או שלושה משחקים, גם הכושר הגופני יחזור והקבוצה תראה טוב יותר. בנוסף עדיין יש שביעות רצון שהפער בין הצהובים נשמר לארבע נקודות, שיכול לגדול בהמשך עד לשבע.

גם המאמן ברק בכר חטף ביקורות במועדון, על כך שהתעכב עם החילופים במחצית השנייה ולא שם לב לתשישות של מספר שחקנים, שלא רגילים לשחק בקצב המשחק הזה לאורך זמן לאור הקפאת הליגה: "בכר הכין את הקבוצה נהדר והכל עבד לפי התוכנית, אבל הוא איחר בחילופים ובמחצית השנייה יכול היה להיות גם מהפך", אמר גורם בקבוצה. אגב בכר עצמו הודה כי בדיעבד שגה כאשר לא ביצע חילופים מוקדמים. טאלב טוואטחה הציג יכולת טובה במחצית הראשונה אבל נחלש משמעותית במחצית השנייה.

אייל גולסה, חוסה רודריגס | דני מרון

בכל מקרה בכר צפוי לבצע מספר שינויים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט2), כאשר הערכה היא שג'וש כהן יחזור לעמדת השוער הראשון, בעוד השוער עומרי גלזר רשם עוד משחק מאכזב וגרם לחוסר ביטחון בחלק האחורי בשל משחק הרגל הלוקה בחסר.

איעד חבשי שנפצע במהלך המשחק, ייבדק ורק לאחר מכן יוחלט לגבי כשירותו לקראת אשדוד. גם דולב חזיזה ויובל אשכנזי שהציגו יכולת טובה מהספסל, עשויים לחזור גם הם להרכב. בנוסף לכך, השניים שזכו למרב המחמאות הם כמובן כובשי השערים צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה, שיוזמנו בקרוב למשרדי המועדון על מנת להאריך את חוזיהם לעונה נוספת.

עאיד חבשי, ניקיטה רוקאביצה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי