דראפיץ' וברדה סגורים על רוב ההרכב. ביקשו להשאיר את זהבי

קונסטנטין בספק, אוקמפוס תורגל כמגן, קריאף צפוי לפתוח בקישור ובשל כך, השניים ביקשו להשאיר את הבלם וממתינים לחוגג. שועה העיר על הספסל מול הפועל ת"א, במועדון לא מתרגשים. המאמן: "רק הכישרון לא יעזור לנו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שי קונסטנטין בספק למשחק של בית"ר ירושלים מול הפועל חדרה ברביעי (20:00, שידור ישיר בספורט3). המגן לא התאמן אתמול (שני) ובכל מקרה ייתכן שיפתח על הספסל, לאחר שהוחלף במחצית על ידי סנטיאגו אוקמפוס. קונסטנטין, שכבש שער ניצחון נגד הפועל חיפה במחזור הראשון, נאבק כעת עם הפרגוואי על חולצת ההרכב והוא יהיה ככל הנראה כשיר רק למשחק מול בני יהודה.

ההרכב תורגל אתמול באופן כמעט מלא וניתן ללמוד מהתרגול לאן הרוח נושבת. אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה ובן ביטון תורגלו בהגנה. בקישור, אופיר קריאף אמור לפתוח לצד עלי מוחמד, מיכאל אוחנה וייתכן שגם עידן ורד שלפי האימון התגבר על הפציעה. בחוד, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תרגלו את ירדן שועה ועוזיאל פרדו, אך ייתכן מאוד שבאימון היום אלירן עטר יתורגל ב-11.

שחקנים בבית"ר סיפרו כי לאחר שירדן שועה הוחלף בתיקו 1:1 עם הפועל תל אביב, בדקה ה-81, הוא ישב על הספסל ובאחת ההזדמנויות, כאשר בית"ר הייתה קרובה לכיבוש מרגלי רועי פדידה, צעק החלוץ: "מזה הייתי עושה גול". דראפיץ', שלא אהב את דבריו, הסתכל לאחור כאשר שמע זאת, אבל לא העיר לחלוץ. במועדון, אגב, לא מתרגשים עדיין מהעניין הזה.

ירדן שועה. "הייתי עושה מזה גול" | דני מרון

במקביל, הצוות המקצועי ביקש להשאיר את אור זהבי בקבוצה, ואתמול פרסמנו שהשחקן רוצה להמשיך, אבל הדברים תלויים במשה חוגג, כלומר – בעניינים כלכליים. במועדון מאוכזבים מאוד מהעבודה שמתאוסיניו לא מצליח להתגבר על הפציעה וחוששים שההיעדרות שלו תהיה ארוכה והוא לא יחזור לאחר הפגרה. כזכור, שלשום בכה הקשר באימון לאחר שנפצע, אחרי שהצוות המקצועי כבר הודיע לו שיערוך בכורה מול חדרה.

לקראת המשחק מחר, שוחח היום הקשר דן איינבינדר עם משה חוגג וזאת במטרה לבחון אפשרות לחזור לסגל לאחר שהמועדון החליט כי הוא, יחד עם דיוגו ורדסקה ואור זהבי, לא ייכללו בסגל עד אשר ימצאו קבוצה. בשלב זה, בבית"ר סירבו לבקשה ואיינבינדר יישאר מחוץ לסגל גם מחר.

המאמן דראפיץ' אמר לקראת ההתמודדות: "התחלה לא קלה, אחרי התקופה המוזרה שעברה על הכדורגל שלנו ואנחנו ישר נכנסים לשלושה משחקים רצופים. זה אף פעם לא קרה לי ואני לא יודע מה יהיו הכיוונים של המשחקים. אני עדיין לא יודע איך אנחנו נתנהל עם העומסים האלו בהמשך".

"חושב שהיה לנו משחק לא רע נגד הפועל ת"א, חבל שלא ניצחנו" הוסיף המאמן. "אנחנו הולכים לקראת המשחק מול חדרה עם הרבה ביטחון וכוונה לקחת 3 נקודות. כל הקבוצה שלנו מאוד כישרונית אבל כישרון זה לא מספיק, אנחנו צריכים להאמין גם בעבודה קשה. אם אנחנו נוכל לשלב כישרון ועבודה קשה אין ספק שתהיה לנו קבוצה פנטסטית, אטרקטיבית וטובה".

דראפיץ'. "כישרון זה לא מספיק" | דני מרון

אוראל דגני הוסיף: "חדרה קבוצה מוכשרת, ראינו אותם באספת הווידאו, והתכוננו אליהם. אני מקווה שנעשה משחק טוב וניקח 3 נקודות. מתחיל להיווצר עומס בגלל כמות המשחקים, אבל גם עשינו את זה בסוף העונה שעברה, אז אני מקווה שנעבור את זה בצורה טובה, ניקח את הנקודות ונמשיך הלאה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אנטואן קונטה, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, עידן ורד, עוזיאל פרדו, אלירן עטר (ירדן שועה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי