כשאין קהל: הקולות מכר הדשא במשחק העונה

דור פרץ, צ'רון שרי | דני מרון

דוניס קילל, אבו פאני זעם על שחקני מכבי ת"א, בכר התלונן על השיפוט, טוואטחה וקנדיל התעמתו ויונתן כהן התעלם מחברו לקבוצה: כל הדברים שהיה אפשר לשמוע בזכות השקט ב-2:2 בין מכבי חיפה לצהובים

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה הביא איתו הרבה דברים רעים, ואחת המכות שקיבלו אוהדי הספורט היא כמובן אי האפשרות להגיע למגרשים ולצפות בקבוצות האהובות שלהם. אבל השקט ששורר באצטדיונים הביא איתו דבר מעניין – האפשרות לשמוע בצורה טובה את המאמנים, השחקנים, השופטים וכלל הנוכחים על כר הדשא.

מכבי חיפה אירחה אתמול (שני) את מכבי תל אביב למשחק העונה הראשון. הוא הסתיים ב-2:2 סוער, בו הירוקים הובילו כבר בדקה השמינית 0:2 על האלופה אחרי בליץ אדיר בפתיחה, אך הצהובים חזרו לעצמם, יצאו עם נקודה ולא היו רחוקים גם מלהשיג מהפך. ספורט1 מביא לכם את הקולות מכר הדשא באצטדיון סמי עופר.

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי ת"א

כאמור, המשחק נפתח בצורה אדירה עבור הירוקים ולאחר מכן המאמן ברק בכר היה מאוד פעיל על הקווים והרבה להתלונן על החלטות השיפוט. בדקה ה-21 חוסה רודריגס קיבל כרטיס צהוב ובכר כעס: "גם צהוב וגם צהוב שלא היה?". 12 דקות לאחר מכן מאמן מכבי חיפה שוב פנה לשופטים מכיוון שחשב שמגיע כרטיס צהוב לשחקן יריב: "מה צריך כדי לשרוק? שחקן מחבק אותו ותופס אותו".

במחצית השנייה, שחקני מכבי ת"א הרבו להתלונן על משחק אגרסיבי מדי של מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה. בדקה ה-60, כאשר המשחק נעצר לרגע והכדור יצא לחוץ, קשר נבחרת ישראל זעם וצרח לעברם: "מה יש לכם, מה אתם בוכים? שחקו כבר!"

גאורגיוס דוניס, מאמן הצהובים, היה לא רגוע, סינן קללה ביוונית והטריף את יונתן כהן בדקה ה-64, כמה רגעים אחרי שהוא נכנס כמחליף אל כר הדשא: "Yoni come on, come on. We need your quality" (קדימה יוני, אנחנו צריכים את האיכויות שלך"). אי אפשר להגיד שהוא לא קיבל אותן אחרי שהחלוץ השווה ל-2:2 בדקה ה-70.

ברק בכר וגאורגיוס דוניס | דני מרון

במהלך המשחק, צ'רון שרי, כוכב החיפאים, ביצע פעם אחר פעם תנועה מהירה כאשר הכדור נחת בידיו של השוער עומרי גלזר במטרה לקבל מסירה ארוכה שתתפוס את הגנת מכבי ת"א לא מוכנה. אחרי כמה פעמים שגלזר לא מסר לו, ההולנדי היה נראה כמי ש'השתגע מעצבים' בדקה ה-67 לאחר שגלזר נשכב על הדשא ועצר את המשחק למרות שיכל לשלוח לו כדור ארוך. שרי צעק בייאוש לבכר: "Come on!" ולאחר מכן הסתובב לגלזר וצעק לו ממרחק: "Glazer, release the ball!" ("שחרר את הכדור"). השוער קיבל והתנצל.

כמה דקות לאחר מכן, מאור קנדיל וטאלב טוואטחה התעמתו כאשר הצמידו ראשים. השופט אלי חכמון שאל את מגן מכבי ת"א: "בשביל מה הדברים האלה?". שחקן מכבי חיפה צעק בחיוך: "יאללה שחקו שחקו". שתי דקות עברו, ואז טוואטחה תיקל את קנדיל והפעם טל בן חיים קם ביציע וצעק: "צהוב! מה זה?? תוציא צהוב!".

בדקה ה-83 קנדיל הגיע למצב הגבהה לא רע והחליק תוך כדי ההרמה. דוניס פשוט השתולל, צרח קללה ביוונית וצעק: "Kandil! What happened Kandil??". אגב, קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, אשר פתח בהרכב והוחלף במחצית – הפך למעודד הקבוצתי וצעק למגן מהיציע: "יאללה קנדיל, חדש".

מאור קנדיל מול טאלב טוואטחה | דני מרון

טוואטחה, במשחק הבכורה המחודש שלו במכבי חיפה, היה נראה מאוד מותש לקראת הסיום ובדקה ה-85 התהלך באיטיות על הדשא. דולב חזיזה סימן לברק בכר עם הידיים: טאלב צריך חילוף.

בדקה ה-90, הירוקים הוציאו כדור חוץ וניק בלקמן ממכבי ת"א שמר על שחקן חיפאי. חלוץ האלופה ביקש מיונתן כהן עזרה בלחץ ושיבוא לשמור שחקן גם הוא וצעק: "יוני, יוני!". כהן הסתכל עליו ובחר להתעלם.

יונתן כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי