אחרי משחק העונה: גיא חיימוב ניתח מה השתנה במכבי חיפה

יאניק ווילדסחוט, דניאל טננבאום | דני מרון

,השוער, ששיחק בעונה הקודמת במדים הירוקים ופרש, חזה את ה-2:2 ושם את האצבע על תהליך שעוברת הקבוצה מאז הגעתו של ברק בכר: "משהו במנטליות טיפה השתנה. 0:5 לא היה רחוק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גיא חיימוב פרש הקיץ מכדורגל בגיל 34 בלבד אחרי שהעביר את העונה האחרונה בקריירה שלו במכבי חיפה. אתמול (שני) הוא התראיין לתכנית הספורט של 103FM וחזה את ה-2:2 במשחק העונה ומל מכבי תל אביב אמש, וכעת הוא עלה שוב לשידור ודיבר על הניחוש הנכון של התוצאה ועל השינוי שהוא רואה אצל הירוקים ביחס לקבוצה של העונה הקודמת, ממנה היה חלק כמובן.

הניחוש הנכון של ה-2:2: "מעבר ל-2:2, אמרתי שזה יהיה משחק של מומנטום וגם כאן צדקתי, כי בהתחלה זו הייתה רק מכבי חיפה ואחרי זה רק מכבי תל אביב. אהבתי לראות את זה".

האם הוא חשב אחרי הבליץ בפתיחה שהמשחק יילך לכיוון של תוצאת ענק לטובת חיפה כמו 0:5: "זה לא היה רחוק. כולם דיברו ובסופו של דבר ראינו משהו פשוט – שההחמצה של יאניק ווילדסחוט השאירה את מכבי ת"א במשחק והיא חזרה".

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

על כך שמכבי חיפה לא ניצחה בבית כבר שמונה שנים את מכבי ת"א: "יש לעניין המנטלי פקטור. הייתה תקופה שהפועל תל אביב הייתה בלתי ניתנת לעצירה במשחקי הדרבי ובמשך 4-5 לא ניצחה, עד שהיה ניצחון אחד ששינה מומנטום. יכול להיות שיש אפקט לזה שחיפה לא ניצחה את מכבי ת"א הרבה הזמן".

מה שונה במכבי חיפה של העונה עם ברק בכר: " מכבי חיפה הייתה טובה בשנה שעברה, אבל עכשיו אני חושב שהיא יותר טובה. ראינו קבוצה מאומנת וקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. אני רואה שמשהו במנטליות טיפה השתנה. מאידך, מכבי ת"א, התחילה פחות טוב. העונה עוד ארוכה והמשחק הזה ייתן חומר למחשבה. יש להן עוד שלושה משחקים ביניהן העונה".

מה ההימור שלו למשחק בין חיפה למ.ס אשדוד ביום שבת (18:30, שידור ישיר בספורט2): "1:2 למכבי חיפה".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי