רבאח ככל הנראה לא ישוב העונה, זהבי לא יגיע

וויסאם רבאח | דני מרון

בחדרה התבשרו כי הבלם זקוק לניתוח בעקבות הפציעה ב-4:0 לבית"ר, אורן גולן ניסה לצרף את הבלם, שיישאר בבית"ר ירושלים. וגם: הביקורת שהעביר זלקה בחדר ההלבשה לאחר ההשפלה

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל חדרה אחרי התבוסה 4:0 לבית"ר ירושלים אמש (רביעי). דווקא לאחר מחצית ראשונה טובה, הגיעה נפילה עצומה בחצי השני, נפילה שאולי הייתה אפילו יותר מנטלית, מה שהביא לזעם גם בחדר ההלבשה, כאשר הקפטן מנשה זלקה כעס: "לא נתנו היום לב ונשמה וזה יותר גרוע מההפסד".

גם בקרב ראשי המועדון כעסו על הגישה של השחקנים, שפשוט נשברו אחרי ספיגת השער הראשון: "זאת הייתה מחצית שנייה מביכה וגם ללא כושר גופני צריך לתת מאמץ נוסף – וזה לא היה כאן. מי שלא ישקיע פשוט לא יהיה פה".

צפו בתקציר ה-0:4 של בית"ר ירושלים על הפועל חדרה

ואם ההופעה הגרועה לא מספיקה, חדרה שוב סובלת ממכת פציעות. גם ויסאם רבאח וגם יא יא מלדג'ה נאלצו לסיים אתמול את חלקם במשחק לאחר שנפגעו – והבוקר בקבוצה הצטערו לשמוע כי רבאח אובחן בבדיקת MRI כסובל מקרע מלא ברצועה הצולבת, משמע יעבור ניתוח ולא צפוי לשוב לשחק העונה.

בנוגע לקשר מחוף השנהב, הוא סובל מפציעה בשרירי הבטן ולא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני (20:15, שידור ישיר בספורט1).

פציעתו של רבאח יצרה בעיה קשה במרכז ההגנה ובקבוצה פועלים כעת לצירוף בלם חדש. המועמד המוביל להגיע היהאור זהבי מבית"ר ירושלים אליו נעשתה פנייה, אך לבסוף בחר להישאר בבירה. תחילה זהבי, שקיבל הצעה להאריך את חוזהו בבית"ר, סרב אך בהמשך הוגשה הצעה משופרת, לאור העיכוב בצירופו של עידו לוי מהפועל חיפה, אבל כאמור המו"מ פוצץ פעם נוספת. לוי סיכם רק אתמול על המשך דרכו בכרמל ולא ברור אם ירצה לעזוב לאחר שההדורים יושרו מול המאמן חיים סילבס. אפשרות נוספת היא לצרף את דולב אזולאי ממכבי נתניה.

עידו לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי