הפועל ת"א תמשיך עם הסגל הקיים: "אין כסף לשינוי"

למרות בקשות מצד סיני וקלינגר, ראשי האדומים הבהירו כי רק בינואר תיבחן האפשרות להתחזק: "הדיבורים על שחקנים חדשים לא רלוונטיים", אמר גורם במועדון. ליידנר עשוי לשוב להרכב נגד חדרה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חלון ההעברות בליגת העל יינעל רק הערב לאחר שנפתח בתחילת השבוע שעבר בעקבות התפרצות נגיף קורונה ועצירת הליגה בספטמבר, אבל לראשי הפועל תל אביב אין בשורה עבור הצוות המקצועי. אם לא יקרה שום דבר יוצא דופן בשעות הקרובות, האדומים ימשיכו לפחות עד ינואר עם הסגל הקיים.

משה סיני וניר קלינגר קיוו לחזק את ההתקפה, אבל התבשרו על ידי ראשי המועדון כי אין למועדון את התקציב לכך ואת האפשרות לחרוג מכספי רשת הביטחון, גם מתוך מחשבה על שינויים שירצה הצוות המקצועי לבצע בינואר.

בכל הנוגע לרשת הביטחון, במועדון ממתינים לכספים הראשונים שאמורים להכנס לקופה ממשרד האוצר, כספים שיתנו מרחב פעולה לקראת המשך העונה וישפיעו כאמור גם על חלון חודש ינואר. בינתיים, אין פריצת דרך אשר ידועה לבעלי המועדון בנושא אימוץ הקבוצה על ידי חברה עסקית גדולה מהאמירויות ובמתחם חודורוב יאלצו להמתין עוד פרק זמן למהלך אותו מוביל בועז תושב, אחד מבעלי המועדון אשר על פי התכנון אמור לצאת לאמירויות במהלך החודש הנוכחי.

משה סיני, שרון ניסנוב
סיני. הקבוצה לא תתחזק לפחות עד ינואר | מאור אלקסלסי

גורם במועדון סיפר הבוקר: "נכון לעכשיו אין שום רכש. הדיבורים על שחקנים חדשים לא רלוונטיים. כשיהיה כסף לשינוי, ניר קלינגר ומשה סיני יקבעו את מי לצרף".

המגן השמאלי דורון ליידנר מציג יכולת טובה באימונים לאחר ההתאוששות מהפציעה בברך לפני כחודשיים והוא עשוי לחזור להרכב כבר במשחק הקרוב באצטדיון בלומפילד נגד הפועל חדרה. בהפועל תל אביב, שלא ניצחה עדיין העונה בליגת העל וצברה בשלושת משחקי פתיחת העונה רק נקודה אחת, מאמינים כי ישיגו נגד הפועל חדרה את ניצחון הבכורה שלהם ב-2020/21.

ליידנר. חוזר לעצמו ועשוי לשוב היישר להרכב | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי