רשמית: רוסלן ברסקי הושאל להפועל חיפה

אלון תורג'מן
רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

שעות לפני סגירת חלון ההעברות, מכבי תל אביב אישרה את השאלת הקשר לקדנציה נוספת בכרמל. נציגיו של עידו שחר בדקו אפשרות להעבירו לכפ"ס בשל כך, אולם פערים כספיים מנעו זאת

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני סגירת החלון, הפועל חיפה החזירה אליה את רוסלן ברסקי. הקשר בן ה-28 שב לקבוצה במדיה שיחק בעונת 2017/18 כמושאל. גם עתה הוא הגיע כמושאל, לאחר שטיוטות החוזה הועברו לכל נציגי הצדדים, כולל ליואב כץ בארצות הברית, ונחתמו.

ברסקי היה מחוץ לתוכניות המקצועיות של מכבי תל אביב, ומיעט לשחק תחת גאורגיוס דוניס. הקשר זכה לחיזורים גם מצד הפועל חדרה ובני סכנין, אולם העדיף לשוב להפועל חיפה במדיה הצליח ואיתה זכה בגביע המדינה לפני שנתיים – וכך הרוויח מקום בסגל של ולדימיר איביץ' באליפויות האחרונות.

יואב כץ הודה למכבי תל אביב על המשך שיתוף הפעולה הפורה ואמר: "אני שמח מאוד שרוסלן חוזר אלינו. יש לנו זכרונות טובים מאוד מהפעם הקודמת שהוא שיחק אצלינו. רוסלן יחד עם חנן ויהב ישדרגו את הקבוצה ויסייעו לנו להשיג את המטרות". ברסקי: "שמח לחזור למועדון החם והאוהב הזה. אני בטוח שנעשה עונה מדהימה כמו בפעם הקודמת שהייתי במועדון. מודה למכבי תל אביב על שנתיים נפלאות בהן זכינו בשתי אליפויות ועכשיו כל כולי בהפועל חיפה".

רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

קשר אחר של מכבי תל אביב, עידו לוי שהושאל הקיץ להפועל חיפה, היה בשיחות עם הפועל כפר סבא בשעות האחרונות לאחר שהבין כי ברסקי בדרכו לכרמל, אולם בהפועל חיפה הבהירו לו כי ברצונם שיישאר ובמקביל היו פערים כספיים במו"מ בינו לבין הפועל כפר סבא, כך שהשניים ישחקו יחדיו בהפועל חיפה.

למעשה, שחר בן ה-19 רשם עד כה 136 דקות ליגה במדי הפועל חיפה ובמכבי תל אביב הבינו כי אם רוסלן ברסקי יעבור לקבוצה של חיים סילבס, הוא יקבל דקות על חשבונו ועל חשבון מושאל צהוב נוסף, הקשר תומר אלטמן שמשחק גם הוא בהפועל חיפה. לכן, הצהובים הערימו קשיים ואז נכנסה לתמונה הפועל כפר סבא, שהתעניינה בשחר, אלא שהאפשרות לעבור לשרון נפלה ובמכבי תל אביב אפשרו לברסקי לעבור להפועל חיפה, אליה היה נחוש לעבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי