איינבינדר לא הגיע לאימון, יגיש תביעה. זהבי ישחק אם יחתום

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

הקשר יילך לבוררות נגד בית"ר, יתבע לאכיפת ההסכם ויטען שביקש מחוגג לחזור לסגל אך סורב. בסביבתו טענו: המועדון לא נתן לו מכתב, אלא הוציא הודעה לתקשורת. במועדון נתנו לבלם הזדמנות להישאר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דן איינבינדר לא רצה להיכנס לעימות משפטי עם בית"ר ירושלים. שלשום (רביעי) הוא נכנס לשיחה עם משה חוגג וביקש לשוב לסגל, אך נתקל בסירוב ומאותו רגע הבין כי המתיחות עם הבעלים תעבור כנראה לפן המשפטי. בניגוד אליו, כפי שפורסם השבוע בספורט1, אור זהבי נשאר בבית"ר לאור רצונו ורצון הצוות המקצועי לראות אותו ממשיך בקבוצה.

לפני שנגיע לבלם, נחזור לאיינבינדר. אף קבוצה בליגת העל לא הסכימה לשלם את שכרו של הקשר, 240,000 יורו, גם לא סכום שמתקרב לכך. בית"ר טענה כי תהיה מוכנה להשלים חלק משכרו, אבל בשורה התחתונה, אחרי שלא הגיע להבנות עם קבוצה אחרת, בית"ר הודיעה כי חוזהו מבוטל והוא חופשי, בדומה למה שעשתה בעבר הפועל תל אביב. איינבינדר, אגב, לא הגיע לאימון הבוקר שערכה הקבוצה מתוך הנחה שלא יורשה להתאמן.

השחקן, באמצעות עורך דינו רועי רוזן, יגיש בשבוע הבא תביעה לאכיפת הסכם. הוא יטען כי ביקש לשוב לסגל והאמין שיוכל להתחרות על חולצת ההרכב, אבל במועדון יטענו שההחלטה היא מקצועית. איינבינדר כבר הבין מהמאמנים שהם היו רוצים לראות אותו בסגל ולכן לא בטוח שבית"ר תוכל לצאת מהעניין הזה, מבחינה משפטית, ללא פיצוי.

דן איינבינדר
איינבינדר. בדרך לעימות משפטי עם בית"ר | אריאל שלום

"אף אחד לא הוציא לדן מכתב שמודיע לו על הפסקת ההתקשרות. שלחו הודעה לתקשורת, איפה נשמע דבר כזה?", אמרו בסביבתו של השחקן. "מוציאים הודעה בשבע בערב אחרי שהחלון נסגר. זה לא רציני. הם יילכו לבוררות". הקשר יקבל את משכורת אוקטובר, אך בבית"ר החליטו שמשכורת נובמבר לא תשולם.

בניגוד אליו, אור זהבי יישאר חלק מהסגל אם יחתום על החוזה שהוצע לו – לשנתיים נוספות. החוזה החדש מקוצץ ואתמול נרשמו פערים בין הצדדים. זהבי לא מתוכנן להיות שחקן הרכב כרגע ומעניין לראות אם הם יצליחו להגיע להבנות.

בקבוצה יסיימו היום את ההכנות לבני יהודה ונראה כי ההרכב לא צפוי להשתנות.

אור זהבי
בסופו של דבר, הוא נשאר. אור זהבי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי