נתניה רוצה להמשיך להבקיע בצרורות, אטוולד: "אוהבים לתקוף"

אחרי עשרה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים, היהלומים יארחו את הפועל חיפה (שבת ב-15:00) ויקוו להמשיך את המומנטום עם ניצחון שלישי ברציפות. המאמן: "יצרנו ציפיות גבוהות". אקיניימי עשוי לחזור

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ומאזן שערים של 0:10, מכבי נתניה של ריימונד אטוולד תנסה להמשיך במומנטום כשתארח את הפועל חיפה באיצטדיון היהלום (שבת ב-15:00). המאמן ההולנדי, שלא אהב את המחצית השנייה של קבוצתו נגד הפועל כפר סבא, צפוי לתת את הקרדיט לאותו הרכב שהביאו לו את שלוש הנקודות, כאשר אצל היהלומים מאמינים שחוליית ההתקפה תמשיך לעשות בעיות גם ליריבה מהכרמל.

מי שעשוי לחזור לסגל לראשונה מאז המשחק מול בני סכנין, הוא הבלם אקינסלה אקיניימי, שגם שותף השבוע במשחק האימון נגד הנבחרת הצעירה ושב לכשירות מלאה. מנגד, רוי קורין עדיין נמצא בטירונות ולא התאמן גם השבוע, לפיכך הוא לא יהיה בסגל שבוע שני ברציפות.

"יצרנו ציפיות גבוהות לעצמנו וכמובן שאנחנו רוצים לנצח. בכל משחק יש לחץ רב יותר כי אנחנו רוצים להמשיך במגמה", התייחס אטוולד לכושר הטוב של קבוצתו. "סטטיסטית, כנראה שבשלב מסוים יגיע משחק ללא ניצחון", הבהיר מאמן מכבי נתניה.

אלמוג כהן, ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

על המחצית השנייה הפחות טובה: "הצוות המקצועי והשחקנים לא מרוצים מהיכולת במחצית השנייה. לפעמים כשאתה מוביל 0:3 , באופן בלתי מכוון אתה לוקח דברים יותר באיזי, זה קורה לפעמים לשחקנים שלנו. הפנינו את תשומת לבם בפגישות המקצועיות של הקבוצה. אפשר ללמוד מזה להבא"..

איך שומרים על היכולת ההתקפית: "אני לא מודאג לגבי זה, הקבוצה שלנו אוהבת לתקוף. אנחנו יוצרים המון מצבים ואני אהיה מודאג כשזה לא יקרה. אני שמח שידענו לנצל את המצבים שהיו לנו לשערים, לשם כך אנחנו מתאמנים. זה תמיד נחמד להבקיע גול מוקדם, זה משחרר ומאלץ את היריב שלך להגיב".

על כך שיעמוד לרשותו סגל כמעט מלא: "בתקופת הקורונה זה בונוס לקבל סגל מלא וכשיר. מעבר לזה אנחנו חייבים לזכור כי לא כל הסגל כשיר ב100%. אקינסולה עושה דרך חזרה לכושר שזה כמובן חיובי. כשיש שני משחקים בשבוע, לקבל סגל מלא זו פריבילגיה אך גם צורך. אני שמח שהסגל מוכן. אנחנו והצוות הרפואי עובדים קשה כדי שהשחקנים יחלימו ויהיו כשירים. אנחנו מרוצים מהסגל והוא כמעט מושלם מבחינתנו. הוא עשוי להשתנות בכל רגע, כיוון שיש המון משחקים לפנינו".

יונס מלדה, אביב אברהם | ברני ארדוב

כושרם הטוב של מלדה וקניקובסקי: "השחקנים הבקיעו שערים רבים הודות לעבודה הקשה של הקבוצה. הם מקבלים יותר תשומת לב, כן, אבל אל תטעו, גבי ויונס כובשים בזכות עבודת הצוות של כל הקבוצה. אני רוצה שכל השחקנים שלנו יהיו בסגל הנבחרות שלהם. שני השחקנים, גבי ויונס, נמצאים 'על הראדר' של מאמן הנבחרת ואני בטוח שאם הם ימשיכו בהתקדמות הם יקבלו זימון לסגל, אך זו העבודה של המאמן הלאומי".

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, קיליאן ואן דר קאפ, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, למאק בנדה, חן עזרא, יונס מלדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי