שרי רוצה להישאר, רוקאביצה יקבל הצעה. בכר: "יש מאבק על כל עמדה"

בחיפה נפגשו עם הקשר, שהביע נכונות להישאר. החלוץ יוזמן למשרדים. המאמן לפני אשדוד: "יש לה שחקנים שיכולים להכריע". על מכבי ת"א: "פספוס, אבל היינו יכולים גם להפסיד". חבשי החמיא לפלאניץ'

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 הסוער ב"משחק העונה" נגד מכבי ת"א, מכבי חיפה תארח מחר (שבת החל מ-18:30, ישיר בספורט2) את מ.ס אשדוד ותקווה לשוב למסלול הניצחונות ועל הדרך להגדיל את הפער מהאלופה, לפחות באופן זמני, לשבע נקודות. הירוקים קיימו היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות ובמועדון טוענים שמדובר במשחק חשוב לא פחות מאשר זה שהיה נגד האלופה. בכרמל מבינים כי ניצחון יעלה את הקבוצה לפחות זמנית למקום הראשון ויעניק המון ביטחון לשחקנים לקראת פגרת הנבחרות.

"כדי לעשות צעד נוסף קדימה, אסור לנו לאבד נקודות בבית", הבהירו בחיפה. מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר יצטרך לקבל מספר החלטות בנוגע להרכב. אחת ההתלבטויות היא בין עומרי גלזר לג'וש כהן בעמדת השוער, כשגם עמדת המגן השמאלי נמצאת על הפרק וזאת מכיוון שטאלב טוואטחה לא נמצא בכושר מספיק טוב, כך שסאן מנחם בתמונה. בנוסף, ההערכה היא שיהיה שינוי בקישור, כאשר הירוקים יעלו בהרכב התקפי יותר שיכלול את דולב חזיזה, אשר עלה מהספסל נגד מכבי תל אביב, במקומו של מוחמד אבו פאני. חוסה רודריגס צפוי להמשיך ב-11. רמי גרשון ויובל אשכנזי הפצועים ייעדרו.

ומה בנוגע לכוכב צ'רון שרי? ראשי מכבי חיפה הביעו שביעות רצון מהפגישה שנערכה אתמול עם נציגיו של השחקן, שהביע את רצונו להישאר ובמועדון מתכוונים להחתים אותו על חוזה חדש לפני מועד ההעברות של חודש ינואר. כידוע, הקשר מחזיק בחוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת ובכרמל רוצים להאריך את ההסכם בין הצדדים. גם החלוץ המצטיין ניקיטה רוקאביצה יוזמן בקרוב למשרדי המועדון ויקבל הצעה לחתום על חוזה חדש.

צ'רון שרי, דור פרץ | דני מרון

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אשדוד, בכר התייחס ל-2:2 נגד מכבי תל אביב: "כשאתה מוביל 0:2 ולא מנצח, אז ברור שזה פספוס, בטח כשהיינו יכולים להגדיל את התוצאה במחצית הראשונה. עם זאת, בחצי השני הייתה ירידה באינטנסיביות שלנו, היינו פחות טובים והיינו יכולים גם להפסיד. התוצאה מוצדקת, אבל כמובן שניקח את הדברים הטובים ונשפר את הדברים הפחות טובים".

בכר נשאל על הירידה ביכולת של חניכיו במחצית השנייה: "אני מסכים שהייתה נפילה ביכולת נגד מכבי תל אביב, אבל אני חושב שככל שנשחק יותר, כך נוכל למשוך את האינטנסיביות והפיזיות שלנו למשך יותר דקות ואני כבר מצפה לראות את זה בשבת במשחק הביתי מול מ.ס אשדוד. אנחנו עובדים על זה באימונים".

על עמדת השוער והאפשרות שג'וש כהן ישוב להרכב על חשבון עומרי גלזר: "יש מאבק בכל עמדה בקבוצה וזה טוב. יש לנו שני שערים טובים. יש לנו גם הרבה שחקני שדה טובים ויש לא מעט התלבטויות".

על המשחק מול אשדוד: "אני לא אוהב לדבר על קבוצות קטנות או קבוצות גדולות, כל משחק הוא סופר חשוב מבחינתנו. עבורי, אשדוד זו הקבוצה הכי טובה שיש וצריך להתכונן הכי טוב שאפשר. זו קבוצה מאוד מוכשרת, עם שחקנים טובים שיכולים להכריע משחק בכל רגע נתון. נבוא עם ביטחון ונעשה את הדברים שלנו".

ברק בכר וגאורגיוס דוניס | דני מרון

לצד בכר התייצב הבלם עאיד חבשי, שהתייחס לשיתוף הפעולה עם בוגדן פלאניץ' הסרבי: "ממשחק למשחק ומאימון לאימון השילוב ביני לבינו משתפר וכך גם השילוב בין כל הבלמים בסגל. אנחנו עובדים על זה באימונים. מדובר בבלם ברמה גבוה, שרוצה להוכיח את עצמנו ובא להצליח במכבי חיפה. אנחנו נשתפר".

על ההבדל בדריכות בין משחק מול מכבי ת"א למשחק מול אשדוד: "כל המשחקים חשובים. מכבי ת"א כבר מאחורינו. ניקח את היכולת שהצגנו במחצית הראשונה ונעבוד על מה שהיה פחות טוב במחצית השניה. נשתפר עם הזמן. בשבת כבר מצפה לנו משחק סופר קשה ונבוא לקחת שלוש נקודות במגרש הביתי שלנו".

על כך שהקבוצה "נפלה מהרגליים" במחצית השנייה נגד מכבי ת"א: "יש לנו את הצוות המקצועי הכי טוב בארץ ואת מאמני הכושר הטובים בליגה. נעבוד על מה שצריך לתקן. לא התאמנו עשרה ימים אחרי טוטנהאם, כי היה סגר בארץ. אסור לשכוח שמכבי ת"א כבר חודש משחקת ואנחנו באנו בלי משחקים רשמיים. יש הבדל גדול בין משחק אימון לבין משחק רשמי. אנחנו נתקן את מה שצריך וניכנס לכושר ממשחק למשחק".

האם השנה הוא יתקע יתד בהרכב של מכבי חיפה: "אני עובד קשה ומוכיח את עצמי בכל אימון ובכל הזדמנות שאני מקבל. גם כשלא שיחקתי בעונה שעברה, תמיד הייתי ממוקד מטרה להוכיח את עצמי ואני עושה את המקסימום עבור זה".

הרכב משוער: עומרי גלזר (ג'וש כהן), ארנסט מאבוקה, בוגדן פלאניץ', עאיד חבשי, טאלב טוואטחה (סאן מנחם), נטע לביא, צ'רון שרי, חוסה רודריגס, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

אלכסנדר פשיץ', עאיד חבשי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי