תורג'מן לקראת ב"ש: "אם נוריד את הרגל מהגז במילימטר, יהיה קשה"

מאמן הפועל כפר סבא, שמעמדו התערער במהלך השבוע האחרון, דיבר לפני המשחק החשוב בטדי (ראשון החל מ-20:30, ספורט2): "עבדנו קשה, מרגיש שנגיע מוכנים". פדידה, גטהון ושלח ייעדרו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שבוע לא פשוט וסוגיית מעמדו של המאמן עמיר תורג'מן שבינתיים נשאר בתפקידו, הפועל כפר סבא תתארח במחזור הקרוב באצטדיון טדי, שם היא תפגוש את הפועל באר שבע (ראשון החל מ-20:30, שידור ישיר בספורט2) ותקווה להפתיע ולהתאושש מהתבוסה 3:0 שספגה מול מכבי נתניה.

בפן המקצועי, טריקו גטהון וטום שלח הפצועים, שלא נכללו בסגל בהפסד למכבי נתניה, ימשיכו להיעדר לאחר שלא ערכו אימונים מלאים השבוע, כשהקבוצה תחסר גם את הקפטן והמוציא לפועל העיקרי שלה, עומר פדידה שספג כרטיס אדום במשחק מול היהלומים.

תורג'מן, שמעמדו כאמור נמצא על הפרק, אמר במסיבת העיתונאים: "זה היה שבוע מאתגר מבחינתנו. לא חזרנו טוב מפגרת הקורונה אל המשחק בנתניה. לא הראינו את מה שאנחנו מסוגלים. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים. הצגנו את זה ברגעים רבים במשחקים מפתיחת העונה".

עמיר תורג'מן | ירדי עוואמי

על היריבה: "הפועל באר שבע קבוצה טובה מאוד עם שחקנים איכותיים. היא עושה משחקים יפים באירופה. נהיה חייבים להגיע בשיא היכולת. אם נוריד אפילו במילימטר אחד את הרגל מהגז, יהיה לנו קשה. אני מרגיש שעבדנו קשה ונגיע מוכנים".

לכפר סבא צפויים בשבועות הקרובים משחקים מול קבוצות הצמרת – ב"ש, מכבי חיפה ומכבי ת"א, כשבין לבין תפגוש הקבוצה מהשרון גם את בני סכנין. על כך אמר תורג'מן: "אני מתרכז במשחק הקרוב מול הפועל ב"ש. אחריו נצא לפגרת נבחרות קצרה ונתקדם".

על המשך העונה: "אני אופטימי לגבי הקבוצה. אבל הכי חשוב שנגיע מוכנים, דרוכים ובעיקר לשמור על שער נקי. נעשה את זה ונוכל להצליח".

שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי