בן שמעון לקראת מכבי חיפה: "אנחנו פחות מאמינים בפיטורים"

מאמן אשדוד לא אהב את השאלות: "יש פה קבוצה שתעשה דברים יפים". על המשחק בסמי עופר: "יש להם יתרון גופני, אבל אני לא מחפש אליבי". ברדע וכהן יפתחו. וגם: למה לא הגיע חיזוק ומה עם איינבינדר?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המאכזב לבני יהודה, מ.ס אשדוד תתארח מחר (שבת החל מ-18:30, ישיר בספורט2) בסמי עופר אצל מכבי חיפה ותקווה להפתיע את הירוקים ולהשיג ניצחון ליגה שלישי העונה במסגרת ליגת העל. הקבוצה של רן בן שמעון תגיע לכרמל ללא הבלם המורחק ננאד צבטקוביץ' והחלוץ הפצוע שגיב יחזקאל, כשאת מקומם צפויים לתפוס גילי כהן ופאהד באיו. באשר למערך, נראה כי הקבוצה מעיר הנמל תשחק עם שלושה בלמים, כשניר ברדע יעלה ב-11 על חשבונו של שלומי אזולאי שסובל מפציעה קלה.

במהלך אימוני הקבוצה שנערכו השבוע, בן שמעון הכין את שחקניו למשחק קשה ומאתגר, אך במקביל ניסה להחדיר בהם אמונה וביטחון שאפשר להפתיע בסמי עופר. בפן המקצועי, המאמן סימן את נטע לביא, צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה כשחקני המפתח והדגיש בפני חניכיו את החוזקות של מכבי חיפה, שרשמה שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו בארבעת מחזור הפתיחה.

באשר לדן איינבינדר, אותו ניסו באשדוד לצרף, המהלך כידוע לא צלח, אך במועדון לא מתכוונים לוותר ובמהלך חודש ינואר הם צפויים לנסות ולהחתים את הקשר שלא נמצא בתוכניות של בית"ר ירושלים. במסיבת העיתונאים, בן שמעון התייחס לנושא הרכש: "אם היינו מוצאים את השחקן שהיינו צריכים לצרף, אז היינו מצרפים. חשבנו שעוד הבאת רוחב היא לא נכונה לנו. זה הסגל והצהרנו בעבר שהוא טוב וראוי מבחינתנו, אז הכל בסדר. כרם ארשיד? אני מתכונן לקראת משחק מחר, יש פה קבוצה. אני לא מבין את השאלות האלה".

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

על מכבי חיפה ששואפת לזכות באליפות העונה: "מבחינת המטרות של חיפה, הן פחות מעניינות אותי. כל הקבוצות ששיחקו באירופה העונה, קצב המשחק שלהן הרבה יותר גבוה כרגע. חיפה גם הייתה במחנה אימון של עשרה ימים בזמן שכולנו היינו בסגר, כך שזה יתרון גופני גדול, אבל אני לא בא לדבר על יתרונות ולא מכין אליבי לכלום. נתכונן למשחק חזק נגד קבוצה טכנית ומהירה ונעשה את הכל כדי להגיע מוכנים".

על ההפסד לבני יהודה: "זה משפיע בערך 24 שעות ואחר כך אוספים את כולם ומנתחים פה במועדון. אנחנו פחות מאמינים בפיטורים, יותר מאמינים בשיפור. גם השבוע היה את התהליך הזה, הראנו דברים פחות טובים ויותר טובים. לפי דעתי שיחקנו טוב נגד בני יהודה והייתה חסרה לנו חדות. בעיה מנטלית? מי החליט שאני רואה בעיה כזו? יש לי קבוצה חזקה עם חבר'ה חזקים ואני מציע לכם לא לקפוץ. אנחנו אחרי ארבעה משחקים ויש פה קבוצה טובה שאני סומך עליה ובטוח שהיא תעשה דברים יפים".

צפו: בן שמעון לא אהב את השאלות

אבו עאקל הוסיף בקצרה: "כבר התאוששנו מההפסד לבני יהודה ואחנו נגיע לסמי עופר במטרה להביט למכבי חיפה בלבן של העיינים ולנצח את המשחק. אני מאמין ששלוש נקודות בחיפה יעניקו לנו המון ביטחון עצמי לקראת המשחק העונה".

הרכב משוער, מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, גילי כהן, טימותי אוואני, מונטרי קאמהני, פראס אבו עאקל, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן, דין דוד, פאהד באיו.

רן בן שמעון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי