עולה להתקפה: דוניס ישנה מערך, פשיץ' צפוי לפתוח בהרכב לראשונה

עדיין ללא ניצחון בליגה ואחרי 4:0 בוויאריאל, מכבי ת"א תתארח אצל בני סכנין (ראשון, 20:00 בספורט3) ומאמנה מתכוון לזנוח את שיטת שלושת הבלמים ולהעניק את חולצת ההרכב לסרבי. גם פרץ, גולסה, קנדיל וביטון יפתחו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מי היה מאמין, אבל מכבי תל אביב תנסה להשיג מחר את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל כשתתארח באצטדיון דוחא אצל בני סכנין (ראשון, החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט3). אנו כבר בחודש נובמבר ואמנם רק ארבעה משחקים נערכו, אבל אלופת המדינה עם שלוש נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות.

מחר היא כאמור תתארח בסכנין אצל הקבוצה החבולה של ניסו אביטן ומעבר לניסיון לנצח לראשונה העונה בליגת העל, תצטרך גם לנסות להתאושש מה-4:0 שחטפה מוויאריאל ביום חמישי בליגה האירופית – מפעל בו הייתה עם 100 אחוזי הצלחה עד המשחק האחרון.

הערב השחקנים ישובו למגרש האימונים בקריית שלום וייערכו את האימון המסכם לסכנין. על פי המסתמן, דוניס יפתח עם שני בלמים בלבד במרכז ההגנה ושלושה שחקנים בקו הקדמי, בניסיון לפצח את המערך ההגנתי של ניסו אביטן דרך האגפים. במכבי תל אביב ערכו דו"ח סקאוטינג ושמו את האצבע על כך שסכנין תוקפת בעיקר במתפרצות, כפי שעשתה ב-2:2 נגד הפועל ב"ש במחזור שעבר, ודוניס ישוחח עם שחקני הקישור שלו בנושא לאחר שכבר אמר בראיון בספרד בתום ה-4:0 כי הליגה הישראלית נמצאת בעדיפות עליונה.

בליגת העל עוד אין לו ניצחון. דוניס | דני מרון

כזכור, מכבי תל אביב כבר ניצחה העונה את בני סכנין בדוחא במסגרת גמר גביע הטוטו, אלא שאז שיחקו בעיקר מחליפי מכבי תל אביב. מחר, כך נראה, ישובו להרכב שחקנים שנחו בספרד ובהם מאור קנדיל, דור פרץ, אבי ריקן, איל גולסה ודן ביטון ובחוד צפוי לעלות לראשונה אלכסנדר פשיץ' הסרבי.

במכבי תל אביב מדברים לאחרונה על כך שהבלם הוותיק איתן טיבי הוא שחקן השדה היחיד ששיחק העונה כמעט את כל הדקות האפשריות גם במכבי תל אביב וגם בנבחרת ישראל, למעשה זכה למנוחה רק בגמר גביע הטוטו, ולא מן הנמנע שהוא יזכה למנוחה מחר ואת מקומו יתפוס שרן ייני על אף שהוא הבהיר כי הוא מעוניין לשחק.

טיבי, כמו שישה שחקנים נוספים של מכבי תל אביב, יצטרף מחר לסגל נבחרת ישראל שתתארח בנורבגיה למשחק אימון, בצ'כיה ולאחר מכן תארח את סקוטלנד במשחקי סיום ליגת האומות. לנבחרת הצעירה שתשחק נגד מקדוניה הצפונית וספרד זומנו עדן קארצב ואילון אלמוג.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי (שרן ייני), לואיס הרננדס, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה), דור פרץ, איל גולסה, אבי ריקן, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

פשיץ'. זמנו לעלות בהרכב הגיע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי