ישראלי: "אולי נצליח לנצל את זה שב"ש משחקת באירופה"

איתמר ישראלי | אודי ציטיאט

השוער התראיין לקראת המשחק נגד האדומים שפגשו את לברקוזן ביום חמישי (ראשון, 20:40 בספורט4): "באים להתמודד ולעשות את המקסימום". גטהון, שלח ופדידה יחסרו לתורג'מן שתרגל שלושה שינויים ב-11

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר השבוע הסוער שלה, שהחל בהפסד למכבי נתניה בשבת והמשיך בסוגיית מעמדו של עמיר תורג'מן, הפועל כפר סבא תנסה מחר להפתיע את הפועל באר שבע באצטדיון טדי ׁ(ראשון, החל מ-20:40 בספורט4).

המאמן יחסר שבוע נוסף את טום שלח וטריקו גטהון הפצועים, כשאליהם יצטרף הקפטן המורחק עומר פדידה. תורג'מן מתלבט לגבי ההרכב, אך נראה שלפחות בעמדת המגן הימני יחול שינוי, כשעומר דנינו יפתח במקומו של מאור ג'רסי.

"חטפנו מהלומה קשה", התייחס השוער איתמר ישראלי לשבוע הלא פשוט שעבר על קבוצתו. "זה לא רק עניין התוצאה, אלא גם בצד המנטאלי. אבל עבדנו על זה. לקחנו את עצמנו בידיים גם בתוך חדר ההלבשה וחידדנו את העניינים המקצועיים. נגיע מוכנים יותר".

עומר דנינו
דנינו. בתמונת ההרכב | הפועל כפר סבא

על היריבה הפועל באר שבע: "ב"ש קבוצה איכותית מאוד. קבוצה אירופית שמשחקת טוב. אבל אנחנו באים להתמודד, לעשות את המקסימום ולהצליח. אולי נצליח לנצל את האינטנסיביות שהם משחקים בה באירופה".

ההפסד לנתניה: "זה היה משחק פחות טוב שלי. בכל משחק יש דברים טובים יותר ופחות. אני מתקדם הלאה. עובדים קשה ולא מתעסקים במה שהיה".

על המטרות: "אני מקווה שאנחנו שווים יותר כמו שני הניצחונות שהשגנו. אבל אנחנו בעיקר עובדים על יציבות ופחות על ניצחון במשחק אחד".

על פי האימון המסכם, תורג'מן מתלבט בנוגע להרכב אך תרגל שלושה שינויים: עומר דנינו יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של מאור ג'רסי, כשאת מקומו של עומר פדידה ימלא יהב אפריאט. שינוי נוסף הוא הורדתו של מייקל אומואה המאכזב לספסל, כשרז כהן שלא שיחק דקות רבות לאחרונה יפתח, מה שיסיט את אור דסה לקו.

גבי קניקובסקי, אור דסה | ברני ארדוב

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, רז כהן, בן רייכרט, יהב אפריאט, אור דסה וקיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי