אימון חלקי לאקולטסה. אבוקסיס לשחקנים: "מחר נחליט מי יפתח"

המאמן הפתיע כשלראשונה העונה לא תרגל את ההרכב, בצוות המקצועי הבהירו: "אחרי המשחק תנוחו". יוספי בכוננות למקרה שההולנדי לא יוכל לפתוח. התלבטות גם לגבי החוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ניצחון ליגה בודד ועוד שתי תוצאות תיקו בארבעה משחקים, הפועל באר שבע יודעת שהפסד מחר (ראשון) להפועל כפר סבא (20:45, שידור ישיר בספורט2) כבר לא יתקבל בהבנה, גם אם הקבוצה משחקת במקביל באירופה. "אחרי המשחק יהיה מספיק זמן כדי לנוח ולהתכונן לאשדוד ולמשחק מול באייר לברקוזן", היה המסר שהועבר לשחקנים.

יוסי אבוקסיס לא מתכנן רוטציה רחבה. הוא אמר לשחקנים כי יוכלו לנוח לא מעט במהלך פגרת הנבחרת (המחזור הבא ייערך בעוד שבועיים, 21 בנובמבר) ולכן רוב שחקני ההרכב יפתחו. 

המאמן לא תרגל היום את ההרכב ושוחח בקצרה עם השחקנים על החשיבות לחזור למסלול הניצחונות בליגה, שכן הקבוצה לא ניצחה מאז ה-2:3 נגד מכבי נתניה במחזור הפתיחה. "רק מחר נחליט מי יפתח", הדגיש בפניהם. אלטון אקולטסה, שכבש צמד אדיר ביום חמישי, ערך אימון חלקי, בטענה שהוא סובל מרגישות במפשעה. הוא לא שותף היום בחלק הטקטי ורק מחר יתברר אם יוכל לפתוח.

אבוקסיס. מתלבט לגבי ההרכב | ברני ארדוב

בצוות המקצועי התלבטו במהלך השבוע האם לתת לז'וסואה את חולצת ההרכב. הנטיה כרגע היא לתת לפורטוגלי לפתוח ב-11 אבל ההחלטה הסופית תהיה של השחקן שערך אימון מלא.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, מרואן קבהא, לואי טאהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסוואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה (תומר יוספי); ג'ונתן אגודלו (אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי