בחיפה מודאגים ממצבו של ווילדסחוט. שרי: כנראה שאשאר בעונה הבאה

ההולנדי יעבור אולטראסאונד מחר, חשש שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. כובש השער השני על הפגישה עם שחר: "הייתה פגישה טובה". בכר: "שמח שגלזר היה טוב, עדיין לא אומר שהוא השוער הראשון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) את מ.ס. אשדוד באחד המשחקים הקצביים והמרגשים של העונה עד כה. תחת ברק בכר, הירוקים צברו עשר נקודות לאחר ארבעה משחקים, בפעם האחרונה שהם עשו את זה, זה נגמר באליפות. למרות הניצחון, הירוקים לא הרשימו בהגנה ובמשך דקות ארוכות התגוננו ונתנו לאשדוד להגיע למצבים רבים, דבר שברק בכר לא אהב לראות.

לאחר המשחק, בחיפה הביעו דאגה רבה ממצבו של יאניק ווילדסחוט, שעלה מהספסל במחצית אך הוחלף בדקה ה-77. הקיצוני יעבור אולטראסאונד מחר שיגלה את חומרת פציעתו. בקבוצה חוששים מקרע בשריר הירך האחורי.

צפו: ברק בכר מדבר אחרי הניצחון על אשדוד

"לגלזר היו הצלות טובות. הבעיה שאנחנו לא מצליחים להרוג משחקים". אמר המאמן בראיון לספורט1 בסיום המשחק. "אנחנו מובילים 0:2, סופגים גול ואז נאבקים על הניצחון בשיניים. אנחנו ניקח את זה אבל יש עוד הרבה עבודה, נצטרך עוד שניים שלושה משחקים כמו שאמרתי, אבל לאשדוד הייתה הכנה דומה, ככה שזה לא תירוץ. נקווה לתקן את הדברים אחרי הפגרה".

גלזר וג'וש כהן: "הייתה התלבטות, שניהם שוערים טובים. גלזר עשה מחנה אימון יוצא מן הכלל, החלטנו לתת לו עוד משחק ואני שמח שהוא היה טוב. זה עדיין לא אומר שהוא השוער הראשון, אבל הוא קיבל הזדמנות ומוכיח את עצמו"

עומרי גלזר. ממשיך לקבל את הקרדיט | מאור אלקסלסי

משחק ההגנה: "לא יכול להיות שנספוג כל משחק גול, אנחנו צריכים לעשות את המשחקים הרבה יותר קלים, אבל גם את זה נשפר, זה לא עניין של ההגנה אלא של כל קבוצה, גם המחליפים שנכנסים צריכים להיות הרבה יותר מחויבים, זה לא בושה לעשות להגנה, אבל גם שעושים הגנה צריך לעשות אותה כמו שצריך, לא סתם לבוא ולתת לאשדוד שטחים. זה משהו שנצטרך להשתפר".

איך תיגמר העונה: "אני מקווה שנצליח לרוץ עד הסוף עם המשחקים, הקורונה משבשת את כולנו, אנחנו במחזור השישי ושיחקנו רק ארבעה משחקים. אנחנו צריכים לתקן את מה שצריך לתקן, להשתפר, לחזור מהפגרה לקחת כמה שיותר נקודות".

צפו: צ'רון שרי מדבר אחרי הניצחון על אשדוד

כובש השער השני, צ'רון שרי היה מרוצה בסיום: זה היה משחק קשה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לקחת שלוש נקודות. ביום שני היה מאכזב נגד מכבי תל אביב, אבל העיקר שהיום ניצחנו ואנחנו שמחים על הניצחון.

על עתידו בקבוצה: "נפגשתי עם שחר, הייתה פגישה טובה וכנראה שתראו אותי פה בעונה הבאה, כולם יודעים שאני שמח פה, אבל בוא נראה מה יקרה".

אליפות: "אנחנו צריכים להמשיך לנצח, צעד צעד, ואם לא נעשה טעויות יש לנו סיכוי גדול לקחת אליפות. בוא נעשה מה שצריך לעשות וננצח את המשחקים, זה הדבר הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי