בבני יהודה מחמיאים לברקוביץ': "מה שאברמוב חיפש"

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

המאמן החדש של הכתומים שמר על 100% הצלחה במשחקו השני ב-0:1 המפתיע מול בית"ר וקיבל שבחים על ה'טירוף' שהכניס לשחקנים. מורי ודוס סנטוס יהיו כשירים אחרי הפגרה, זריהן שוב כבש נגד הירושלמים: "נתנו את הלב"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יש קוסם בשכונה? אחרי ה-0:1 על מ.ס אשדוד לפני שבוע, ניר ברקוביץ' שמר אתמול (שבת) על 100% הצלחה כמאמן בני יהודה עם 0:1 נוסף ומתוק מאוד נגד בית"ר ירושלים. הכתומים עלו למקום השני עם מספר נקודות זהה למכבי חיפה שבפסגה (10), אך לירוקים משחק פחות.

בבני יהודה מאוד מרוצים מברקוביץ', שנאלץ להסתדר ללא שני הבלמים הבכירים שלו, דן מורי ואליסון דוס סנטוס, ופגע בול בשלישיית הבלמים המאולתרת יחסית שהציב – וסיפקה משחק הגנה מושלם. תאמבי סגס אמנם קשר אחורי במקור אך שיחק כבר הרבה פעמים במרכז ההגנה, פאדי נג'אר הצעיר ערך בכורה בקבוצה והיה פנטסטי ומעל כולם היה שי מזור, שגם הוא קשר והיה פשוט נהדר למרות השיבוץ בעמדה הלא מוכרת.

בכלל, כל הקבוצה הציגה משחק לוחמני והמאמן קיבל מחמאות על הגישה שהגיעו איתה השחקנים: "כולם היו בטירוף, זה בדיוק מה שברק אברמוב חיפש כשהוא מינה את ניר, שמאוד הרשים אותו בשיחה שהם קיימו", אמר גורם במועדון. שחקן בקבוצה אמר: "הייתה הקרבה, לא כדורגל גדול, אבל אנחנו רגילים לזה. לקחנו ארבע נקודות במשחקים מול מכבי תל אביב ובית"ר, זה יותר מטוב. חבל שהתפספס לנו מול הפועל כפר סבא, אבל אנחנו מכוונים גבוה. הליגה השנה הכי פתוחה שיכול להיות".

עידן ורד, תאמבי סגס | קובי אליהו

ברקוביץ', שהיה פעיל מאוד כהרגלו על הקווים, לחץ בסיום את ידיהם של כל השחקנים, חיבק אותם והיה מאושר. המאמן אף הבטיח לאחר המשחק כי בהמשך הקבוצה תשחק כדורגל התקפי יותר. אחרי פגרת הנבחרות, דן מורי ואליסון דוס סנטוס יחזרו לעניינים ויהיו כשירים למשחק מול הפועל קריית שמונה, שייערך בעוד כשבועיים. אגב, מי שענד אתמול את סרט הקפטן במקום מורי היה סתיו פיניש, שכבר היה בעבר קפטן המשנה לפני שעזב למכבי נתניה והוא בעצם שימש לראשונה כקפטן בני יהודה אחרי יותר משנתיים וחצי – מאז אפריל 2018 במשחק מול הפועל באר שבע.

המגן השמאלי הברזילאי, מישאל ראנז'ל, נכלל לראשונה בסגל אך לא שותף ומצפה לו מאבק קשה מכיוון שעמית כהן הציג משחק טוב. ניב זריהן, שכבש את שער הניצחון, המשיך את המספרים הנהדרים שלו במשחקים מול בית"ר. זה היה שערו ה-17 בקריירה של החלוץ בליגת העל – שבעה מתוכם נגד הירושלמים. זה היה גם שער הבכורה שלו בבני יהודה, וגם את שער הבכורה שלו כשעבר ממ.ס אשדוד להפועל באר שבע כבר מול הקבוצה מהבירה.

בסיום המשחק אמר זריהן: "הרגשה מאוד טובה. מגיע שאפו לכל הקבוצה, יש כאן חבורה של גברים. כל אחד נתן את הלב, ראו את זה עד הדקה האחרונה. אין הרגשה טובה מזו, במיוחד שכבשתי את הגול. התחברתי כאן לאנשים. המועדון הזה הוא משפחה, אבל מה שהכי חשוב בחיים זה ההמשכיות ואני מקווה לעשות את העבודה גם במשחקים הבאים".

דן מורי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי