תמיר גלזר וזלקה בתמונת ההרכב להפועל ת"א, ירין חסן יחזור?

תמיר גלזר | אודי ציטיאט

בעקבות הפציעות של רבאח ומלדג'ה, השניים צפויים לעלות בהרכב חדרה מול האדומים (שני, 20:15, ספורט1). בעקבות אי צירוף אור זהבי, הבלם עשוי לשוב. מימר: משחק מפתח להמשך העונה, עשינו הכל כדי לפקס את השחקנים"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כשהקבוצה עדיין לא השיגה ניצחון העונה, הפועל חדרה מגיעה בדריכות גדולה למשחק מחר (שני) מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד (החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט1). האדומים נמצאים במצב זהה לזה של החדרתים, עם נקודה אחת מתשע, ובקבוצה של שרון מימר מגיעים אחרי ה-4:0 הכואב לבית"ר ירושלים בידיעה שהפסד נוסף עשוי להשפיע משמעותית על המצב בטבלה.

"זה משחק מפתח להמשך הדרך של חדרה העונה", אמר מימר לקראת ההתמודדות. "אנחנו צמאים כבר לניצחון הראשון ובעיקר לחזור ליכולת שהצגנו בתחילת העונה. נעשה את המקסימום כדי לחזור עם תוצאה טובה מבלומפילד. עשינו הכל, גם אורן גולן וגם הצוות ואני, כדי לחדד את השחקנים ולפקס אותם בחזרה, כי עברנו חצי שעה לא טובה ולא אופיינית בטדי מול בית"ר. עשינו את הכל כדי לחזור להיות החדרה שכולם מכירים", סיכם המאמן.

קפטן הקבוצה, מנשה זלקה, הוסיף: "בכל השנים האחרונות מה שאפיין אותנו בעיקר היה לב ונשמה, וחשוב שנחזור להפגין את הנשמה הזו. כבר הוכחנו העונה שאנחנו קבוצת כדורגל טובה, ברור שלעייפות יש השפעה, אבל זה לא אמור לגרום לנו להיראות כמו שנראינו בחצי השעה האחרונה בירושלים, ואני בטוח שמחר נראה חדרה אחרת. לוחמת יותר, רוצה יותר, נחושה יותר. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ושום הפסד לא יגרום לנו לאבד את הביטחון".

שרון מימר | דני מרון

זלקה נמצא בתמונת ההרכב של מימר. הקפטן צפוי לפתוח כל חשבונו של וויסאם רבאח, שנפצע בצורה חמורה מול בית"ר, קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. גם יא יא מלדג'ה נפצע במשחק האחרון, ותמיר גלזר עשוי לפתוח כקשר אחורי על חשבונו. דיא לבאבידי יחזור לעמדת המגן הימני.

בחדרה הביעו אכזבה קשה מאי צירופו של הבלם אור זהבי, שרגע לפני סיום מועד ההעברות בחר להישאר בבית"ר. "הכל כבר סוכם ושנייה לפני החתימה הוא בחר להישאר. זה לא מכבד, אבל זה כבר חלק מהעבר", אמרו במועדון. בעקבות העובדה שזהבי כבר לא יצטרף, ישנה התלבטות האם לצרף שחקן הגנה נוסף ושמו של ירין חסן עלה. הבלם בן ה-26 שיחק כזכור בחדרה בעונה שעברה ושוחרר עם סיומה, ומכיוון שנחשב לשחקן חופשי יכול להצטרף למרות שחלון ההעברות הגיע לסיומו. חסן עשוי לחתום אחרי המשחק מול הפועל ת"א.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר (יא יא מלדג'ה), עומר לקאו, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטברו מרמנטיני, רודריגו בונגונגי, מרשל אודה.

ירין חסן
ירין חסן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי