הפועל ת"א הודיעה: אודליה פרידמן מונתה למנכ"לית החדשה

מי שניהלה את תיאטרון "הבימה" ב-15 השנים האחרונות תמלא את התפקיד בו שימש הבעלים זאב גרינברג כממלא מקום. האדומים יחפשו ניצחון בכורה מחר (20:30, ספורט1) נגד חדרה, הירש יפתח לראשונה. קלינגר: "הליגה צמודה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הצליחה להשיג נקודה ראשונה העונה כשביום שבת סיימה בתיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים, אך הלחץ גובר בקבוצה של ניר קלינגר. האדומים, שבשלב הזה בעונה שעברה היו להם שתי נקודות, מקווים להשיג ניצחון בכורה כשתארח מחר (שני) את הפועל חדרה (20:30, שידור ישיר בספורט1). בחודרוב מאמינים שניצחון יוציא אותם לדרך חדשה. שחקנים בקבוצה אמרו כי ניצחון יוריד מהם הרבה לחץ ויעניק להם ביטחון.

קלינגר עבד הרבה באימונים השבוע על אגרסיביות, מלחמה על כל כדור ומשחק מעבר מהיר להתקפות מתפרצות. חיזוק לחלק הקדמי לא הגיע אבל קלינגר מתכנן שינויים בחלק הקדמי כאשר שחר הירש יפתח לראשונה העונה ב-11. עומרי אלטמן יירד מעט אחורה וישחק בקישור ההתקפי לצד רועי זיקרי.

מעבר לכך, דורון ליידנר הצעיר התאושש לחלוטין מהפציעה והוא עשוי לחזור להרכב לעמדת המגן השמאלי אם כי ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר באימון הטקטי. מסתמן כי עמנואל בואטנג יירד לספסל כשישנה התלבטות לגבי סיאנדה קולו. שי אייזן ישוב למרכז השדה וישחק לצד שי אליאס שהיה מנקודות האור במשחק נגד בית"ר ירושלים.

שחקני הפועל תל אביב. מחכים לניצחון בכורה העונה | דני מרון

קלינגר אמר לקראת המשחק: "כל השבוע, מאז המשחק עם בית"ר, אנחנו עובדים מאוד-מאוד מדויק, בעיקר רוצים בצוות המקצועי להמשיך ולשחק כדורגל מאורגן. אני חושב שהשתפרנו מאוד לעומת המשחקים הקודמים. הקבוצה כבר עשתה את הדברים הרבה יותר נכון כפי שרצינו לראות אותה. זה הכיוון שלנו ואנחנו צריכים לחזק את זה, לשחק כדורגל טקטי ולדעת להחזיק בכדור ולשלוט במשחק".

היריבה: "כל משחק הוא בפני עצמו וכל יריבה היא שונה. בכדורגל המודרני צריך להיערך בכל משחק ולחפש את החולשות והחוזקות של היריבה ולהתכונן בהתאם לכך. זה מה שעשינו השבוע, החבר'ה עבדו מאוד יפה ומאוד קשה. אנחנו מרגישים מוכנים למשחק מחר, יודעים שזה יהיה קרב קשה אבל השנה בליגה אנחנו רואים שהמשחקים מאוד-מאוד צמודים, הפערים הצטמצמו ובכל משחק, בעיקר בעידן הקורונה – כל תוצאה היא הגיונית ולכן אנחנו מקדישים ונותנים דגש לצד המנטלי. על המוטיבציה. נגיע הכי מוכנים שיש למחר".

דני גרופר אמר: "כל משחק הוא חשוב מאוד גם להרגשה הטובה, גם להמשך העונה והמטרה היא לצבור נקודות. התכוננו הכי טוב שאפשר ואנחנו רוצים לנצח. בלי קשר לפגרת הנבחרות, תמיד כיף לנצח, עכשיו תהיה הפסקה. גם לשחקנים שמשחקים בנבחרת זה גם כיף יותר לצאת בהרגשה טובה". ברמה האישית הוסיף: "תמיד כיף לשחק ולקבל את האמון מהמאמן, אני שמח שזה ככה, עבדתי קשה בשביל זה ואני מקווה להמשיך לקבל את הדקות".

גרופר. שמח לקבל את הקרדיט | דני מרון

בתוך כך, במועדון רוצים להתחזק בינואר אך עוד קודם לכן יינסו לצרף את דן איינבינדר אם ישוחרר סופית מבית"ר ירושלים. האדומים מחכים גם לכספי רשת הביטחון בתקווה שיגיעו בסוף השבוע הבא.

בשעות הערב, הפועל תל אביב הודיעה על מינוי אודליה פרידמן לתפקיד מנכ"לית המועדון, במקומו של אחד הבעלים, זאב גרינברג, אשר שימש כממלא מקום. פרידמן בת ה-52 שימשה במשך כ-10 שנים בתפקיד סמנכ"לית הכספים של תיאטרון "הבימה" ועם פרישתו של יעקב אגמון, החליפה אותו בתפקידו ושימש כמנכ"לית ב-15 השנים האחרונות.

ההרכב המשוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה (סיאנדה קולו), אדי גוטליב, דורון ליידנר, דני גרופר, שי אייזן, שי אליאס, עומרי אלטמן, רועי זיקרי, שחר הירש.

אודליה פרידמן | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי