פיניש: "יש אנרגיות מטורפות עם ברקוביץ', יכולים להגיע לצמרת"

הקשר מרוצה מאוד מהכושר של בני יהודה: "הניצחונות הכניסו שקט, חשוב לצבור נקודות כדי להגיע רחוק". על המאמן החדש: "מושך אותנו ביחד איתו". הסוד? "אין לנו כוכבים גדולים, יש לב ונשמה". וגם: עקיצה לבית"ר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בתום חמישה מחזורים, סביר להניח, לא ציפו בבני יהודה לכבוש את המקום השני בטבלה. הקבוצה משכונת התקווה כבר הצליחה לסחוט העונה 2:2 מהאלופה מכבי תל אביב וביום שבת שיחקה טוב בעוד משחק נגד יריבה גדולה כשגברה 0:1 על בית"ר ירושלים. הקשר סתיו פיניש התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על הכושר הטוב של הקבוצה, התייחס למאמן החדש ניר ברקוביץ' וכן על כך שחזר לקבוצה.

התוצאות הטובות: "אנחנו במומנטום חיובי, ניצחנו שני משחקים שהכניסו שקט למערכת. זו רק ההתחלה ואמנם זו קלישאה, אבל באמת חשוב לצבור כמה שיותר נקודות כדי להתברג בצמרת בסוף העונה, אנחנו שמחים מאוד מהתוצאות". עוד הוסיף הקשר בעניין זה: "אנחנו יכולים להיות קבוצת צמרת, אבל יש הבדל גדול בין לדבר לבין לעשות וצריך לעבוד מאוד קשה כדי להגיע לשם, אנחנו רק בתחילת הדרך".

השינוי שהביא ניר ברקוביץ': "ניר הוא אחלה בן אדם ואחלה מאמן, אנחנו לומדים להכיר אותו לאט-לאט, הוא מביא אנרגיות מטורפות באימונים והמשחקים ומושך אותנו ביחד איתו".

ניב זריהן, ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

על דור ג'אן שעזב הקיץ: "אם שחקן נמכר מבני יהודה אנחנו שמחים בשבילו, ההצלחה שלו זו הצלחה של ברק ושל המועדון כולו. היתרון הגדול של בני יהודה הוא שאנחנו באים לכל משחק עם הלב והנשמה והדבר הזה מביא לנו נקודות בסופו של דבר. אין לנו כוכב גדול, אנחנו חבורה של שחקנים טובים ורעבים שרוצים לעשות הכל כדי להצליח".

לסיום התייחס הקשר לטענות מצד בית"ר ירושלים על כך שקבוצתו שיחקה הגנתי: "זו זכותם להתלונן. יש אנשים שמעדיפים להתעסק במשחק ויש אנשים שמתעסקים בכל המסביב, אני לא זוכר הרבה החמצות של בית"ר למעט הקורה של לירן רוטמן בסיום. לפי מה שאני זוכר אנחנו הגענו להזדמנויות יותר מסוכנות. רצינו את הניצחון ובסוף סופרים את הנקודות".

על החזרה לבני יהודה: "אני מאושר וטוב לי, מאוד שמחתי לחזור למועדון שגדלתי בו".

שחקני בני יהודה חוגגים. במומנטום מצוין | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי