קלינגר: "גם אם חלילה היינו מפסידים, לא הייתה פה רעידת אדמה"

ניר קלינגר, עומרי אלטמן | אריאל שלום

אחרי שהשיג ניצחון ראשון העונה, מאמן הפועל ת"א הודה: "תקופה לא פשוטה, האופציות שלנו מוגבלות. תמיד קשה מול חדרה, אבל תמיד אנחנו מנצחים". דוידה שכבש שער בכורה: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גירדה הערב (שני) 0:1 יקר על הפועל חדרה במסגרת המחזור השישי בליגת העל ורשמה ניצחון בכורה העונה. שערו הראשון בקריירה של אושר דוידה הצעיר סידר לאדומים שלושו נקודות חשובות ולא מעט אוויר לנשימה לקראת המשך העונה. דיא לבאבידי (54) ורז שלמה (87) הורחקו.

צפו בתקציר

המאמן המאושר ניר קלינגר סיכם: "זה לא רק עניין של ניצחון, זו תקופה לא פשוטה עבור כולנו. האפשרויות שלנו העונה היו מאוד מוגבלות בגלל כל מיני מתווים ודברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם. זה קושי מצד אחד, אבל זו גם הזדמנות. הקורונה והמצב של הפועל בכלל, זו הזדמנות לצעירים, שחקנים שרעבים ורוצים. זו הזדמנות לשחק, להבקיע ולנצח משחקים עברנו. זה היה ההבדל היום, חבר'ה צעירים ממחלקת הנוער".

קלינגר המשיך: "למעט הדקות האחרונות בהן נלחצנו בגלל האדום המיותר של רז שלמה, אני חושב שהיינו טובים יותר והגיע לנו לנצח. המפגשים עם חדרה תמיד קשים ותמיד אנחנו מנצחים. היה לחץ מתון, בוא נקרא לזה ככה. המועדון שלנו מתנהל תחת בלאגן מסביב ועובדות פיננסיות. אנחנו מתנהלים בשקט בתוך הקבוצה ובחדר ההלבשה. גם אם חליליה היינו מפסידים, לא הייתה רעידות אדמה. אנחנו מבינים את המצב, מפנימים אותו ולא יוצאים מגדרנו. זה ניצחון חשוב, כי כל משחק בליגה יהיה כזה ואנחנו רואים את זה כל שבוע".

ניר קלינגר | אריאל שלום

קלינגר סיכם: "היו מהלכים יפים ודברים טובים, אבל עדיין צריך לשפר את האינטנסיביות וההצטרפות להתקפה. אני כמעט משוכנע שהחזקנו יותר בכדור. חדרה לא פרייארית, זו קבוצה טובה. המשחק היה בשליטה שלנו, בטח אחרי ההרחקה. היו לנו חצאי הזדמנויות ולא היינו מספיק חכמים בפעולה האחרונה. נשפר את היכולת, אבל צריך ביטחון וניצחונות בשביל זה. אנחנו בכיוון הנכון. זה התחיל עם בית"ר, המשיך היום ואני מקווה שכך יהיה גם אחרי הפגרה".

אושר דוידה הצעיר, שחגג שער בכורה בליגת העל, נראה נרגש בסיום ואמר: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים. עבדתי קשה בשביל זה. אין שמח ממני לנצח ככה, כמו שהפועל אוהבת. הניצחון הזה יעניק לנו שקט בשבועיים הקרובים ונבוא מוכנים יותר למשחקים הקשים שמצפים לנו במחזורים הבאים. אין מאושר ממני, רק שנמשיך ככה".

אושר דוידה | אריאל שלום

שרון מימר המאוכזב ניתח: "היה פה קרב קשה בין שתי קבוצות שוות, לצערי השיפוט קצת עזר לקבוצה השנייה. יש תקופות שהכל הפוך ואנחנו באחת כזו, אבל זה תמיד משתנה וחוזר לעצמו. למרות זאת אני מרגיש כמה חדרה חזקה ויכולה לצאת למקומות טובים, יש לי חבורה של גברים שלא פחות טובים מ-3/4 מקבוצות הליגה. אני מאמין שנצא לדרך יפה כשהדברים יתחברו".

על כך שקבוצתו בעטה פעם אחרת למסגרת: "במחצית ראשונה גוסטבו קיבל כדור כשבעה מטר מהשער ובעט החוצה, אז זה דברים קטנים. הם לא הגיעו למצבים טובים משלנו עד הכרטיס האדום. כשיש לך אדום ואתה בתקופה כזו, זה נותן קצת יתרון ליריבה. באנו למשחק השלישי שלנו בשבוע וצריך לזכור את זה, עם אנרגיות טובות ומבחינתי לא נפלנו מהפועל תל אביב אבל היה חסר הגרוש ללירה".

מימר סיכם: "אני יכול להגיד לך שאחד הדברים שמחזקים אותי זה להיכנס פה לחדר הלבשה בסוף המשחק ובמקום לראות שבר, יש שחקנים שמחזקים אחד את השני. החיבור של השחקנים מצוין וזה היופי בהפועל חדרה, אין לי ספק שבהמשך נתחבר לכדי קבוצה טובה".

שרון מימר, לירן ליאני, מנשה זלקה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי