בהפועל ת"א החמיאו לקלינגר: "ניצחון טקטי שלו"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

האדומים חגגו את ה-0:1 על חדרה ונתנו את הקרדיט למאמן ולגוטליב, שעזר לשמור על רשת נקייה לראשונה. גרינברג ענה לביקורות: אין קשר בין העבודה של פרידמן בהבימה לתפקידה במועדון ולא תהיה לה נגיעה בקבוצה הבוגרת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב השתחרר המון לחץ אחרי ניצחון הבכורה של הקבוצה בליגת העל העונה, 0:1 על הפועל חדרה אתמול (שני). האדומים חגגו באיפוק את הניצחון ואת שער השדה הראשון שלהם, אותו כבש אושר דוידה, לאחר שעד כה עומרי אלטמן הבקיע בפנדל ובכדור חופשי.

זה גם היה גם המשחק הראשון שבו השוער ארנסטס שטקוס שמר על רשת נקייה וכל זה קרה באצטדיון בלומפילד לעיני המנכ"לית החדשה של הפועל תל אביב, אודליה פרידמן, שתקווה לשמש כ"קמע" גם בהמשך. במועדון הבהירו כי לפרידמן לא תהיה שום נגיעה בקבוצה הבוגרת והיא תפעל לגיוס ספונסרים ושיפור מחלקת הנוער.

צפו בשער הניצחון של אושר דוידה

האיש שהוביל את החתמתה הוא אחד הבעלים, זאב גרינברג, שהבהיר כי אין קשר בין העבודה של פרידמן כמנכ"לית תאטרון "הבימה", עליה ספגה ביקורות רעות, לתפקיד אותו תבצע במועדון האדום. בתוך כך, לחשבון המועדון אמורים להיכנס היום שני מיליון ש"ח מרשת הביטחון, מתוך כשמונה מיליון בסך הכל שיועברו ממשרד האוצר בתשלומים.

אודליה פרידמן התקבלה בניצחון | דני מרון

ובחזרה למשחק. לאחר שריקת הסיום הושלך בקבוק פלסטיק לעבר ספסל הקבוצה ונשמעו קללות מפי מספר מוזמנים של חדרה, ככל הנראה מתוך כעס על מאמן השוערים עמי גניש שעיכב החזרת כדור למגרש בתוספת הזמן, אך האירוע הסתיים במהירות.

בהפועל תל אביב נתנו את הקרדיט על הניצחון למאמן ניר קלינגר: "זה ניצחון טקטי שלו, הוא הכין את הקבוצה כמו שרק הוא יודע". קלינגר עלה במערך התקפי חדש, שבו אלטמן שיחק מתחת לדווידה, שחר הירש ורועי זיקרי. שחקנים ציינו כי בתקופה הקרובה הם ישאפו קודם כל להמשיך באותה גישה של התלהבות ומחויבות, בתקווה שגם היצירתיות במשחק תגיע בהמשך. גם הבלם אדי גוטליב זכה לשבחים על יכולתו, לאחר שהיה בין הגורמים לכך שהיריבה לא בעטה למסגרת עד לתוספת הזמן.

קלינגר עצמו אמר: "ההרחקה של רז שלמה לקראת הסיום הכניסה אותנו ללחץ אטומי. אנחנו צריכים להתגבר על הקשיים שיש לנו במימון רכש ולתת הזדמנות לשחקני הבית הצעירים, כמו אושר דוידה שכבש שער ראשון בליגת העל. בהמשך נצבור יותר נקודות".

קלינגר זכה למחמאות על "ניצחון טקטי" | אריאל שלום

המגן השמאלי דורון ליידנר, ששב לאימונים אחרי שהתאושש מפציעה, לא עבר את מבחן הכשירות בבוקר המשחק וייאלץ להמתין למפגש עם מכבי פתח תקווה, לאחר פגרת הנבחרות, על מנת לחזור לשחק. הוצאתו של הבלם סיאנדה קולו מהסגל נבעה מהחלטה מקצועית ומסיבה זו גם נותר על הספסל הקשר שיי אייזן.

האדומים ימתינו לחלון ההעברות כדי להחליט על שינויים בסגל הקבוצה, שייעשו בהתאם למצב בטבלה ולמצב הכלכלי. שחקן שבהפועל תל אביב מצפים לצרף הוא דן איינבינדר, שנמצא בהליכים משפטיים נגד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי