צ'יקו אופואדו נחת, יעבור בדיקות רפואיות מקיפות וייכנס לבידוד

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

הרכש החדש של מ.ס אשדוד הגיע לישראל ואמור להצטרף לסגל בעוד שבועיים, בהנחה שהפציעה שספג בברך בפברואר שעבר אכן מאחוריו. המאמן רן בן שמעון יעמוד לדין בגין העלבת שופט

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מו"מ מהיר וממוקד מול צ'יקו אופואדו הוביל לחתימתו במ.ס אשדוד בסוף השבוע והלילה (בין שני לשלישי) הוא כבר נחת בישראל ונכנס לבידוד לקראת דרכו החדשה תחת רן בן שמעון, כחצי שנה לאחר שנפצע, עזב את ישראל ולא יכול היה לחזור ארצה כדי לפחות לחגוג זכייה שניה באליפות עם מכבי תל אביב.

הניגרי בן ה-27 נפצע בברכו בדרבי התל אביבי רגע לפני התפרצות הקורונה ועצירת הליגה, חזר לניגריה לצורך שיקום ולא יכול היה לשוב ארצה בשיא המגפה. הוא לא שיחק תשעה חודשים אחרי שמכבי ת"א בחרה להיפרד ממנו עם תום חוזהו, אבל לדבריו החלים מהפציעה לחלוטין ושמר על כושר בחודשים האחרונים.

לאור אירועי החודשים האחרונים, אופואדו יעבור בדיקות רפואיות מקיפות ומיד לאחר מכן יחל את תקופת הבידוד שחלה עליו למשך 14 יום. אופואדו, כפי שפרסמנו בספורט1, העדיף את הצעת מ.ס אשדוד על פני זו של בני יהודה, על אף שברק אברמוב הגיש הצעה כספית גבוהה יותר. בנוסף סירב אופואדו להצעה מליגת המשנה בטורקיה.

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו. בדיקות רפואיות מקיפות ובידוד | אודי ציטיאט, ליטא

בתוך כך ואחרי שהתפוצץ בראיון שהעניק לאחר המשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר, ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר כי בן שמעון יעמוד מחר (רביעי ב-17:00) לדין בגין העלבת צוות השיפוט בראשות דויד פוקסמן. כזכור, אתמול פרסם המאמן התנצלות: "הביקורת נבעה מתסכול רב, אין לי דבר נגד השופטים", אמר.

צפו בראיון החריג של בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי