מה מונע את חזרתם של בירם כיאל ותומד חמד למכבי חיפה?

תומר חמד, בירם כיאל | Owen Humphreys - PA Images / Contributor

אחרי שנים של ניסיונות, השנים נמצאים על המדף, אך הירוקים לא ממהרים לצרפם. הסיבות: הגעת רודריגס, השיפור הגדול של אבו פאני ורשת הביטחון של משרד האוצר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שטאלב טואטחה חזר הביתה בתום ארבע שנים בחו"ל, חלק ניכר מאוהדי מכבי חיפה היו מאוד רוצים לראות גם את בירם כיאל ותומר חמד סוגרים מעגל ושבים לקבוצה בה גדלו והחלו את הקריירה. אחרי שנים שבכרמל חלמו להחזר את השניים, הקשר והחלוץ נמצאים "על המדף", כלומר חופשיים לחתום היכן שרק ירצו, אולם חודש נובמבר בעיצומו והשניים טרם מצאו קבוצה.

באשר לכיאל, הסיכוי שישוב נראה קלוש וזאת בין היתר בשל החתמתו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס והשיפור הגדול ביכולתו של מוחמד אבו פאני. בשלב זה, כך מספרים בחיפה, למאמן ברק בכר יש מספר לא מבוטל של שחקנים מוערכים במרכז השדה והאופציה הזו אינה נמצאת על הפרק מבחינת הצוות המקצועי.

ומה בנוגע לחמד? לאחר שירדן שועה ומוחמד עוואד עזבו, הירוקים צירפו את גודסוויי דוניו ואיהב אל עביד שאמורים להיכנס למשבצת שלהם ולמלא את מקומו של ניקיטה רוקאביצה במידת הצורך. להבדיל מהעומס בקישור, בחלק הקדמי מכבי חיפה לא פוסלת הגעה אפשרית של חמד, אך מה שצפוי לטרפד את שובו הוא הסכום הכספי שצפוי להיכנס לקופת המועדון מרשת הביטחון וזאת בעקבות הפגיעה מנגיף הקורונה.

בשבועות האחרונים הירוקים התעסקו לא מעט בחישובים שונים וזאת כדי לעמוד בדרישות המורכבות של משרד האוצר. כידוע, המועדון קיצץ בשכר השחקנים לעונה קרובה וביצע בדיקות רבות במטרה לעמוד בדרישות, כך שהסיכוי שהקבוצה תשלם את הסכומים שחמד דורש הוא קלוש עד לא קיים. "כדי שיהיה בכלל סיכוי שתומר יחזור למכבי חיפה, הוא יצטרך להפחית משמעותית בשכרו", הודו במועדון הירוק.

תומר חמד, בירם כיאל | Gareth Fuller – PA Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי