בואטנג המריא לגאנה באישור הפועל ת"א וייעדר מהמשחקים הקרובים

הקשר יצא הלילה למולדתו מסיבות אישיות וישוב בתחילת השבוע הבא, אך לאור העובדה שלחוזרים מגאנה ישנה חובת בידוד הוא יחמיץ את המשחקים נגד מכבי פ"ת, קריית שמונה וייתכן שגם את בני יהודה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לפגרת הנבחרת עם ניצחון ראשון העונה בליגת העל ושני בסך הכל מאז חודש יוני, עוד כשהייתה בפלייאוף העליון של עונת 2019/20, הודות לשער של אושר דוידה הצעיר בדרך ל-0:1 על הפועל חדרה, במשחק בו נתנו את הקרדיט לניר קלינגר על ההכנה והמהלכים הטקטיים שביצע במהלך המשחק.

גם לאור מצב הרוח הטוב במועדון כתוצאה מהניצחון ובעיקר כדי לנסות לסייע לעמנואל בואטנג, לקשר אושר להמריא הלילה למולדתו, גאנה, מסיבות משפחתיות. בואטנג אמנם ישוב ארצה כבר בעוד חמישה ימים, ביום ראשון ה–15.11, אולם גאנה מדינה אדומה והמשמעות היא שיהיה עליו לשהות בבידוד במשך 14 יום מרגע חזרתו לישראל.

אם לא יהיו התפתחויות יוצאות דופן, בואטנג יחמיץ את משחקיה הקרובים של הפועל תל אביב נגד מכבי פתח תקווה, באמצע השבוע לאחר מכן בקריית שמונה וכנראה שגם את המשחק נגד בני יהודה, אולם תאריכי המשחקים טרם פורסמו רשמית על ידי המנהלת.

בואטנג. יצא לגאנה למספר ימים | דני מרון

לאחר מכן יפגשו האדומים את מכבי נתניה, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי תל אביב בזו אחר זו ובמשחקים אלה בואטנג כבר יעמוד לרשות קלינגר. בניגוד לבואטנג, שחקן נוסף שיחזור לקלינגר כבר במשחק הקרוב ואף צפוי לפתוח מול מכבי פתח תקווה הוא המגן השמאלי דורון ליידנר שהתאושש מפציעה ובקבוצה קיוו לראותו כבר אתמול משחק, אך הוא לא עבר מבחן כשירות בסמוך למפגש.

שחקן נוסף שיצא מישראל הוא הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שהצטרף לנבחרת פנמה שתפגוש בימים הקרובים את נבחרות יפן וארצות הברית. המשחקים ייערכו באוסטריה וכמובן שעל הקשר לא יהיה להיכנס לבידוד בשל העובדה שהוא המריא לצורך השתתפות במשחק רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי