תומר לוי סובל מקרע בהמסטרינג, עוזרי וחסן נבחנים במכבי פ"ת

תומר לוי
תומר לוי | אודי ציטיאט

המגן ייעדר כחודש. הקשר היהודי-ארגנטינאי בן ה-22 נבחן, כמו גם החלוץ שהספיק הקיץ להיבחן גם במכבי חיפה, ושניהם עשויים להצטרף. ינקו סובל מחבלה ויחזור בשבוע הבא, המועדון קיבל 200 אלף ש"ח כחלק מרשת הביטחון

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה שררה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד הדרמטי להפועל קריית שמונה ביום ראשון האחרון. מיד לאחר פגרת הנבחרות, למלאבסים מצפה משחק חוץ לא פשוט בנוסף מול הפועל תל אביב, עליהם כזכור הקבוצה של גיא לוזון גברה בעונה הקודמת בחצי גמר גביע המדינה.

בימים אלו בפ"ת עוסקים בהחלמתם של לא מעט פצועים, כאשר מספר שחקנים הצטרפו לרשימה במשחק מול ק"ש. אריק ינקו התלונן על כאבים בצד הבטן, סובל מחבלה עם שטף דם ולא יעבור צילום. השוער עתיד לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא. הדבר נכון לגבי המגן השמאלי ירדן כהן, שסובל מחבלה באגן.

הבשורות הפחות טובות מגיעות מכיוונו של תומר לוי. צילום ה-MRI שערך המגן הימני אחרי המשחק מול ק"ש אישר את החשש הראשון – הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. השחקן צפוי להיות מושבת לתקופה של שלושה שבועות עד חודש.

יינון אליהו ואור אינברום ממשיכים לערוך טיפולים זכר לפציעות הישנות יותר שלהם, ועדיין לא ברור אם יהיו כשירים להפועל ת"א בעוד כשבוע וחצי. ארד בר ינסה לחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים אחרי שלא שיחק מאז המחזור הראשון, בו מכבי פ"ת רשמה את ה-1:2 הזכור על מכבי תל אביב.

אריק ינקו | אודי ציטיאט

בינתיים, בשבועיים האחרונים מתאמנים עם הקבוצה שני שחקנים. הראשון הוא אדם עוזרי, קשר חורי יהודי-ארגנטינאי בן 22 אשר הושאל לאחרונה מפרו קאריל אואסטה הארגנטינאית לקבוצת המילואים של אורלנדו סיטי, אשר משחקת בליגה האמריקאית השלישית. הוא קשור בחוזה לקבוצתו, אינו יכול לחתום וכעת ומסומן כפוטנציאל אפשרי לחלון ההעברות של חודש ינואר.

השחקן השני אשר נבחרת הוא עלאא אלדין חסן, שנבחן בטרום העונה במכבי חיפה. שחקן ההתקפה בן ה-20 מרשים את הצוות המקצועי, ומכיוון שעלותו לא גבוה הוא עשוי לחתום באופן מיידי כבר בקרוב.

בנושא אחר, פ"ת קיבלה סכום של כ-200 אלף שקלים, המהווים 12% מרשת הביטחון שהובטחה לקבוצתו. מדובר בפעימה ראשונה בהסכם המדובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי