בסכנין חולמים: "משחק טוב בנבחרת וחלאיילה יימכר במחיר גבוה"

אוסאמה חלאילה חוגג | מאור אלקסלסי

אחרי שהחלוץ המבטיח זומן לסגל של וילי רוטנשטיינר לראשונה, במועדון מקווים שהדבר יעזור להוציאו לחו"ל למרבה במחיר. גם מכבי חיפה ממשיכה לעקוב. ולאסקס יחזור אחרי הפגרה?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה יצאה לפגרת הנבחרת עם אכזבה כפולה – גם הקבוצה נמצאת במקום האחרון בטבלה, וגם כמובן ההפסד 2:1 למכבי תל אביב שלאחריו תקפו אנשי המועדון את השופט גל לייבוביץ'. מה ששינה קצת את המצב הרוח הוא זימונו של אוסאמה חלאיילה לנבחרת ישראל אתמול (שלישי) לאחר שמואנס דאבור נמצא חיובי לקורונה.

החלוץ בן ה-22 נחשב לכישרון הגדול של סכנין בשנים האחרונות וזכה בקיץ האחרון למעקב מצד מכבי חיפה, כאשר הירוקים אף הגישו הצעה כספית ונתקלו בסירוב, מכיוון שהמועדון מאמין שיוכלו למכור את חלאיילה בקרוב בסכום גבוה משמעותית: "משחק טוב בנבחרת וחלאיילה יימכר במחיר גבוה כי כולם יראו את הכישרון הגדול שלו", אמרו בסכנין.

במועדון מקווים כי כבר לאחר הפגרה הקבוצה של ניסו אביטן תצא לדרך חדשה כאשר תתארח אצל הפועל כפר סבא, וכמובן מקווים גם שהשוער מחמוד קנדיל והקשר סבסטיאן ולאסקס יחזרו לכשירות מלאה. הקולומביאני נפצע באימון המסכם לפני מכבי ת"א, סובל מקרע בשריר הירך האחורי אך עשוי לחזור לפעילות בקרוב. מי שימשיכו להיעדר הם סארי פלאח ועלי עותמאן, אשר אמורים לחזור לאימונים רק בעוד כחודש וחצי.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי