איינבינדר הגיש תביעה, בינתיים מתאמן עם מאמן הכושר של ב"ש

דן איינבינדר | אריאל שלום

כפי שפרסמנו בספורט1, הקשר פנה לבוררות בעקבות שחרורו מבית"ר ירושלים ולאחרונה החל באימונים אישיים באישור המועדון. רוני לוי ויוסי בניון עשויים לקבל זימון ולהעיד בדיון מול הקבוצה אותה עזבו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שבית"ר ירושלים הודיעה שדן איינבינדר משוחרר מהקבוצה לאחר תום מועד ההעברות, היום (רביעי) הגיש הקשר תביעת בוררות לאכיפת הסכם.

איינבינדר לא נמצא במחנה האימונים בשפיים עם יתר שחקני הקבוצה וכבר אתמול שכר הקשר את שירותיו של מאמן הכושר של הפועל באר שבע, אודי בן שמחון. בית"ר הודיעה לאיינבינדר כי מבחינתה הוא רשאי להתאמן בכל מסגרת אחרת, אך לא בשורותיה, ועל כן הוא ביצע את הצעד. בנוסף, הקשר מתאמן במסגרת נוספת – יחד עם מאמן הכושר של בית"ר בעבר, רוני הלל. בשלב זה, השחקן לא מתכוון להתאמן בקבוצה אחרת ועל כן תובע את המועדון כדי שחוזהו יוכר ויכובד.

בנוגע לתביעה עצמה: כפי שפרסמנו, אחת הטענות שתעלה בה היא שכל הצוות המקצועי של בית"ר תמך בהישארותו. מדובר ביוסי בניון, רוני לוי, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. ייתכן וחלק מהם יתבקשו לתת עדות במסגרת הבוררות. לא ברור האם הצוות הנוכחי יגיע, משום שהוא נמצא בניגוד עניינים. "זה מצב לא נעים עבורם", אמרו בסביבתם.

יוסי בניון, רוני לוי
יוסי בניון, רוני לוי | דני מרון

מעורך דינו של איינבינדר, רועי רוזן נמסר: "דן איינבינדר הגיש היום, בלית ברירה של ממש, תביעה כנגד מועדון נעוריו בית"ר ירושלים. כתב התביעה הוגש למוסד לבוררות ועיקרו אכיפה של ההסכם שבוטל על ידי בית"ר ירושלים באופן פוגעני, שלא כדין ובצורה שאינה מקצועית ואינה מוסרית, בנסיבות המעלות התנהלות חמורה ויוצאת דופן".

בבית"ר ירושלים הגיבו: "אנחנו לא מתכוונים לנהל את המאבק המשפטי בתקשורת. את מה שיש לנו לומר, נגיד בצורה מסודרת ומכובדת במסגרת הבוררות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי