רומן קצר: אופואדו ברח מהמתחם של אשדוד ועזב את ישראל

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

אקס מכבי ת"א הגיע אתמול לארץ אחרי שסיכם בקבוצה ועבר בדיקות רפואיות, אך באישון לילה הוברח על ידי אדם שהגיע לאסוף אותו לנתב"ג ובהמשך שלח הודעה לאדם מהמערכת שעזב. וגם: רן בן שמעון ספג עונש על תנאי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הזיה. החלוץ הניגרי, צ'יקו אופואדו, אשר נחת אתמול (שלישי) בישראל כדי לחתום במ.ס אשדוד, עזב לפנות בוקר את הארץ ושב למולדתו על אף שכבר סיכם עקרונית בקבוצה. השחקן עבר אתמול חלק מהבדיקות הרפואיות והיה אמור להשלים אותן הבוקר, אך לא היה מרוצה מהשכר שהוצע לו ושקל שוב את הנושא.

על פי גורמים במועדון, אופואדו קיבל במהלך הלילה הצעה כספית גבוהה יותר בצורה משמעותית ממועדון אחר, ככל הנראה מקבוצה מטורקיה, ועל כן החליט לעזוב. הרומן הקצר במיוחד הסתיים כאשר השחקן ממש "הוברח" לקראת חצות הלילה, לאחר ששהה באקדמיה ומישהו הגיע לאסוף אותו לנמל התעופה בן גוריון.

מבצע הבריחה הושלם במהלך הלילה, כשאופואדו שלח הודעה לאדם במערכת והודיע לו על עזיבתו. במועדון מעיר הנמל בודקים את ההשלכות, כולל נקיטת פעולות דרך אופ"א, ועשויים להיכנס למאבק משפטי מול השחקן. כזכור, הניגרי סירב להצעה של בני יהודה עוד בטרם הגיע לסיכום עם אשדוד.

במקביל, מאמן הקבוצה רן בן שמעון הגיע היום להסדר טיעון עם תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף לפיו הוא ייענש בהרחקה על תנאי לשני משחקים עד תום העונה בגין כל עבירה נוספת של העלבת שופט. בן שמעון, כידוע, דאג לפרסם התנצלות בעקבות הביקורת הקשה שהעביר לאחר ההפסד למכבי חיפה ועו"ד רשף התחשב בכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי