גורם בב"ש: "קודם נעפיל לאירופה, ואז נחשוב על המענקים"

אחרי הפרסום כי המעבר לליגה האיזורית עשוי לפגוע בהכנסות, במחזיקת הגביע מכוונים לליגה: "אסור שהמאזן העגום יימשך". חדשות טובות: קרע קטן בלבד לספורי, שלא זקוק לניתוח. אופטימיות לגבי מיגל ויטור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה כי בבדיקת אולטרסאונד שנערכה למיגל ויטור התגלה קרע בשריר הארבע ראשי, הפועל באר שבע קיבלה את תוצאות הבדיקה של רמזי ספורי – הוא סובל מקרע קטן במיניסקוס. כזכור, הקשר נפצע במהלך משחק אימון מול עירוני כסייפה ובמועדון חששו שמדובר בקרע שישבית אותו לתקופה ארוכה ויצריך ניתוח. כעת, הקשר לא זקוק לניתוח ובשבוע הבא יוחלט על המשך הטיפול. 

כידוע, ויטור צפוי להחמיץ לא רק את המשחקים מול באייר לברקוזן וסלביה פראג, אלא גם את משחק הבית מול ניס, משום שייעדר לפחות ארבעה שבועות. במועדון אופטימיים וטוענים כי הבלם הפורטוגלי לא ייעדר יותר מששה שבועות. בקבוצה ממשיכים להתאמן ולהתכונן במהלך הפגרה, בזמן שהשחקנים הבכירים מקבלים מנוחה. 

כפי שפורסם כאן אתמול (רביעי), קבוצות הצמרת של ליגת העל חוששות מאוד מהמעבר מהליגה האירופית לליגה האיזורית, משום שרמת ההכנסות צפויה להיפגע. יחד עם זאת, בבאר שבע ציינו אתמול את העובדה שבמפעל החדש קיים סיכוי גבוה יותר להגיע לבתים. אחד ממנהלי הקבוצות ציין אתמול כי ההכנסות עשויות להיפגע בעשרות אחוזים. "לפי מידע שקיבלנו, העפלה לשלב הבתים בליגה האיזורית לא תגיע לאזור של ארבעה מיליון יורו", אמר.

ג'ונתן אגודלו חוגג עם אלטון אקולטסה | דני מרון

גורם במחזיקת הגביע ציין כי "המטרה החשובה היא קודם כל להגיע לאירופה. אחר כך נחשוב מה לעשות עם המענקים". במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת לחזור למסלול הניצחונות אחרי הפגרה. "מאזן כזה עד סיום המשחקים באירופה, ולא נהיה בתמונה בכלל", אמר אחד השחקנים אתמול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי