חלוץ הפועל רעננה הבריח את אופואדו לנתב"ג: "אני לא מעורב בסיפור"

בנג'מין קוקו אישר שהוא מי שהסיע את החלוץ מהאקדמיה של אשדוד לשדה התעופה אחרי חצות, משם עלה על טיסה לניגריה: "הוא התקשר וביקש שאקח אותו, אבל אפילו לא סיפר לי מאיזו קבוצה הוא קיבל הצעה ולמה הוא חוזר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

יממה אחרי שצ'יקו אופואדו עזב במפתיע את ישראל ולמעשה ברח למ.ס אשדוד אחרי שכבר חתם על חוזה בקבוצה לטענת גורמים במועדון וגם עבר את מרבית הבדיקות הרפואיות, פרטים נוספים התבררו היום (חמישי).

אופואדו, כידוע, "הוברח" ממתחם האקדמיה של מ.ס אשדוד בשעת מאוחרת בלילה שבין שלישי לרביעי וכעת מתברר שמי שהסיע אותו מעיר הנמל לשדה התעופה, משם חזר למולדתו ניגריה, הוא חלוץ הפועל רעננה, בנג'מין קוקו.

קוקו סיפר לפני שעה קלה: "רק כשצ'יקו אופואדו נחת בארץ גיליתי שהוא הגיע כדי לחתום במ.ס אשדוד, אבל סמוך לחצות הוא התקשר אליי וביקש שאקח אותו לשדה התעופה. הוא סיפר שהוא חוזר לניגריה ובינתיים בוחן הצעה ממועדון אחר".

בנג'מין קוקו
בנג'מיו קוקו | אודי ציטיאט

קוקו, שחתם ברעננה בספטמבר אחרי שפתח את העונה במ.ס כפר קאסם ובעונה שעברה שיחק בהפועל כפ"ס ולאחר מכן כמושאל בהפועל פ"ת, הוסיף: "אני לא מעורב בדבר מעבר להסעה של אופואדו מאשדוד, גם לכל אורך הדרך ועד היום הוא לא סיפר לי מה הסיבה לעזיבה ומאיזו קבוצה יש לו הצעה. הוא רק הבטיח לעדכן כשזה יקרה".

גם סוכנו הניגרי של אופואדו לא היה מעורב במו"מ עם מ.ס אשדוד ורק כשנודע לו על המהלך באמצעות התקשורת בישראל, הוא שוחח עם החלוץ, שיחה שהגיעה לטונים צורמים, אך לא הצליח להשפיע על החלוץ, לטוב ולרע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי