מנכ"ל בני סכנין: "נשמח לצרף את כיאל. האסלביינק צריך לרדת במשקל"

חאלד דוכי התראיין ב-103FM והתייחס למועמדות הקשר שנותר ללא קבוצה אחרי שנים ארוכות בבריטניה, כושרו של אקס הפועל ב"ש שנחת לאחרונה, חשף כמה הציעו על אוסאמה חלאיילה וסיפר על האפשרות שיגיע משקיע מהאמירויות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

למרות פתיחת עונה קשה במיוחד בבני סכנין, שעד כה צברה נקודה אחת בלבד מארבעה משחקים בליגת העל וביניהם ספגה 7:0 משפיל למכבי נתניה בעיצומה של התפשטות נגיף קורונה במועדון, המנכ"ל חאלד דוכי שומר על אופטימיות.

בראיון שהעניק הערב (חמישי) דוכי בתכנית הספורט ב-103FM, הוא סיפר על שחקני הרכש הזרים שהגיעו לאחרונה ("עובדים חזק על המשקל של האסלביינק"), מועמדותו של בירם כיאל שמחפש קבוצה בימים אלה כשחקן חופשי, השקעה אפשרית מאיחוד האמירויות ושכנותיה וגם על הזימון הטרי של אוסאמה חלאיילה לסגל נבחרת ישראל.

תחילה דיבר דוכי על הזימון של אוסאמה חלאיילה לנבחרת ישראל: "אנחנו מאוד מרוצים מהזימון שלו ומברכים על כך, אפילו גאים בזה שהוזמן שחקן מבני סכנין לנבחרת אחרי הרבה זמן. אני בטוח שיש לנו עוד הרבה שחקנים שיכולים להגיע לנבחרת בשנתיים הקרובות".

הציעו עליו שלושה מילון שקל. חלאיילה | מאור אלקסלסי

תג המחיר של חלאיילה: "אף פעם לא באמת ישבנו עם קבוצה למו"מ. היו הצעות, אבל הן לא היו רלוונטיות. כמה הציעו? אגלה שהציעו לנו שלושה מיליון שקל, אבל אנחנו חושבים ששחקן כמו אוסאמה שווה יותר ונקבל עליו תרומה גבוהה יותר בסיום העונה. חוץ מזה, הוא לא למכירה ולא חשבנו על למכור אותו, כי אנחנו רוצים ליהנות ממנו העונה. בינתיים אין הצעה קונקרטית. אם תגיע הצעה בינואר? כל הצעה תיבחן ונדבר בינואר, נראה גם מה יהיה מצב הקבוצה ואז נוכל להחליט".

מועמדות בירם כיאל: "כל קבוצה וכל בעלים ישמחו לקבל שחקן כמוהו לסגל. אני הראשון שהבעתי את רצוני שהוא יגיע לסכנין, אבל את הסכומים שהוא מבקש אנחנו לא יכולים לשלו לו וגם אמרתי את זה לסוכן שלו. כמובן שנשמח לשחקן מוכשר כמוהו, אין מישהו שיסרב לשחקן כמו בירם כיאל, אולי למעט הקבוצות הגדולות".

בירם כיאל
כיאל. "אין קבוצה שתסרב לו, אולי הגדולות" | אודי ציטיאט, סקופיה

שחקני הרכש הזרים שהגיעו לאחרונה:" ולאסקס הציג יכולת מרשימה נגד ב"ש ואנחנו מרוצים ממנו, האסלביינק צריך לרדת במשקל ואנחנו עובדים על זה חזק באימונים, אני חושב שעוד שבועיים תראו את זה".

על המשקל העודף של נייג'ל האסלביינק: "הוא נכנס כמחליף נגד מכבי ת"א וראינו שהוא גדול וצריך לרדת במשקל, אנחנו מודעים לזה וידענו שהוא לא יגיע במיטבו כי הוא לא שיחק מאז מרץ, אבל זה עניין של עלות-תועלת – ידענו שנקבל שחקן שצריך לעבוד עליו ואני מקווה שאחרי הפגרה נכניס אותו לכושר".

נייג'ל האסלביינק, לואיס הרננדס
האסלביינק נגד מכבי ת"א. "ידענו שהוא לא יגיע במיטבו" | מאור אלקסלסי

שינויים נוספים בינואר: "אנחנו עדיין מחפשים קשר אחורי או שחקן 50-50, אני מקווה שתוך זמן קצר נמצא שחקן חופשי שיכול לעזור לנו כי יש לנו בעיה באמצע, זו נקודת החולשה שלנו".

השקעה אפשרית מאחת ממדינות המפרץ: "הכל שמועות, אין שום דבר ממשי. אין לנו עוד קשר ישיר ואני מקווה שתוך חודש-חודשיים יהיו חדשות טובות. אנחנו עובדים בכמה כיוונים, בתקווה שמשהו יתפוס ונגייס ספונסר או משקיע. אם תהיה הצעה לרכוש את המועדון, אנחנו פתוחים לכך. זו קבוצה עם המון פוטנציאל וצריך להוציא את זה לאור, גם אנחנו צריכים לדעת לשווק את הקבוצה בצורה טובה יותר בעולם הערבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי