הפועל ת"א הפסידה 3:1 לאשדוד, האוהדים שוב הפגינו

רועי זיקרי, רועי גורדנה | טל אקוקה (מ.ס אשדוד)

האדומים נכנעו במשחק האימון לשערים של מוחמד כנעאן, דין ודוד ואדג'י הייפורד, אופק עובדיה רק צימק. האוהדים הגיעו פעם נוספת אל ביתו של שרון ניסנוב כדי למחות

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה ביום ראשון את הניצחון הראשון שלה העונה, הפועל תל אביב פגשה היום (שישי) את מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א למשחק אימון ונכנעה 3:1. מיד לאחר המשחק, שוב הפגינו האוהדים האדומים ליד ביתו בסביון של אחד מהבעלים, שרון ניסנוב, בדרישה שימכור את המועדון בחינם.

כמעט כמדי שבוע ולטענתם עד אשר המועדון יעבור לבעלות חדשה, כמאתיים אוהדי הפועל ת"א הגיעו להפגין בדרישה מהנהלת הקבוצה למסור את הקבוצה בתנאים בהם הם קיבלו אותה: בחינם, בלי הלוואות בעלים וחובות חדשים שנוצרו על ידם.

צפו: אוהדי הפועל ת"א מפגינים

אוהדי הפועל ת"א מפגינים בסביון נגד ניסנוב
האוהדים, היום מול ביתו של ניסנוב בסביון | ספורט1

ובחזרה למשחק האימון. בדקה ה-14 מוחמד כנעאן העלה את הקבוצה של רן בן שמעון ליתרון, ובדקה ה-40 זה כבר היה 0:2 כאשר דין דוד נהנה מבישול של שלומי אזולאי והכפיל את התוצאה. הפועל ת"א חזרה למשחק בדקה ה-68 כשאופק עובדיה הצעיר צימק ל-2:1, אך בדקה ה-81 אדג'י הייפורד כבש את השלישי של האשדודים וקבע את תוצאת המשחק.

הייפורד הגיע הקיץ לאשדוד אחרי ששיחק בעונה הקודמת בהכח עמידר רמת גן ולצערו נפצע בהופעתו היחידה במדי הקבוצה – ה-1:5 על בני יהודה בגביע הטוטו. מאז הוא לא שותף במשחק רשמי, ולאט לאט הוא חוזר לעניינים, כאשר היום הוא קיבל 25 דקות.

הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, קמהאני מונטרי, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוסא בגאיוקו, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הפועל ת"א: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, איאד אבו עביד, אדי גוטליב, דורון ליידנר, סיאנדה קולו, דן עזריה, עדן הרשקוביץ, עומרי אלטמן, רועי זיקרי, לבאן קוטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי