למרות הגעת טוואטחה: מנחם עשוי להאריך את חוזהו במכבי חיפה

בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת של מגן נבחרת ישראל, והכוונה להציע לו חוזה חדש למספר שנים, חרף הצטרפותו של הרכש מלודוגורץ. ההכנות לדרבי יחלו בראשון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עקב פגרת הנבחרות, שחקני מכבי חיפה זכו למנוחה בסוף השבוע ויתחילו את ההכנות לדרבי החיפאי החל ממחר (ראשון), כאשר המטרה היא כמובן לגבור על הפועל חיפה בשבת ולשמור על המקום הראשון בטבלה לשבוע אחד נוסף.

בתוך כך, במועדון כבר חושבים על עתידם של חלק משחקני המועדון וכבר פתחו בשיחות עם הקשר ההולנדי צ'רון שרי, כשגם ניקיטה רוקאביצה ויאניק ווילדסחוט יזומנו למשרדי המועדון. שחקן נוסף שעשוי להמשיך בירוק בשנים הבאות הוא סאן מנחם. מגן נבחרת ישראל מסיים את חוזהו הקיץ ולספורט1 נודע כי בקרוב עשוי לקבל הצעה לחוזה חדש למספר שנים.

במועדון מרוצים מהשדרוג שעשה המגן בן ה-27 שכאמור גם הפך לחבר קבע בנבחרת ישראל, ולמרות צירופו של טאלב טוואטחה, בצוות המקצועי של מכבי חיפה רוצים להשאיר את צמד המגנים. יתרה מכך, למנחם הובהר בשבועות האחרונים כי הרכש מלודוגורץ לא זוכה לעדיפות וברק בכר יבחר את ההרכב על פי היכולת באימונים.

גם בסביבתו של מנחם ציינו כי השחקן לא ימהר לעזוב אם יקבל הצעה אטרקטיבית מהירוקים.  בכל מקרה נראה כי ההחלטה על עתידו של מנחם תתקבל כבר במועד ההעברות של חודש ינואר.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי