בכפ"ס חוששים שקיזיטו לא ישוב בזמן מאוגנדה וייעדר נגד סכנין

במועדון ציפו שהחלוץ ישוב ארצה מיד לאחר המשחק בדרום סודאן, אך הוא נדרש לשוב למולדתו כדי לעבור בדיקת קורונה וספק אם יוכל לחזור לישראל לפני יום שישי וליטול חלק בהכנות למשחק. בקבוצה פועלים למציאת פתרון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יצאו מעודדים משני משחקי התיקו האחרונים של הקבוצה: הראשון באצטדיון טדי מול הפועל ב"ש והשני, משחק האימון ביום שישי בלויטה מול בית"ר ירושלים.

הקבוצה של עמיר תורג'מן הייתה המסוכנת יותר בשני המשחקים והציגה שיפור ביכולת מהתקופה האחרונה: "התוצאה פחות חשובה. חשוב שעבדנו ורצנו. ניסינו גם שיטת משחק חדשה. הרווחנו שחקנים שהיו צריכים דקות, שחקני נוער שהשתלבו ופצועים שחזרו לשחק", התייחס המאמן עמיר תורג'מן למשחק האחרון.

על השבוע הבא שיכלול משחקים מול סכנין, מכבי חיפה ומכבי תל אביב אמר המאמן: "אנחנו מתקדמים קדימה, מה שחשוב אלו משחקי הליגה. נראינו כמו שאני רוצה מול בני יהודה לפרקים ומול ב"ש. משקיעים, רצים וכובשים. אבל זה צריך להימשך. השחקנים עובדים קשה ודוחפים קדימה כדי להיות טובים יותר".

הבשורה היותר מדאיגה לתורג'מן מגיעה מהחלוץ קיזיטו ששוהה עם נבחרת אוגנדה, אליה זומן וישותף גם מחר (שני) מול דרום סודאן. בכפר סבא רוצים שהחלוץ ינחת בארץ כבר ברביעי, אולם הנוהל באוגנדה הוא שכל השחקנים מחויבים לחזור עם הנבחרת למדינה ולעבור בדיקת קורונה שתוצאותיה מגיעות תוך יומיים שלושה.

קיזיטו. יחזור בזמן לסכנין? | ברני ארדוב

מבחינת כפ"ס, המשמעות הדבר היא שכרגע הוא מתוכנן לנחות רק בשישי, מה שיגרום לסיכויים נמוכים שיוכל להיות בסגל למשחק מול סכנין בשבת. בכפר סבא ינסו לפתור את העניין ולהטיסו לארץ בשלב מוקדם יותר, כדי שיערוך בדיקת קורונה כבר עם הגעתו לארץ ויוכל לערוך מספר אימונים עם הקבוצה.

בנושא אחר, אחרי פגרה ארוכה, יחלו בחודש הקרוב קבוצות מחלקת הנוער של המועדון את משחקי הליגה והגביע, כשבקבוצה מונים כ-1500 ילדים במחלקות וכבר היום ניתן למנות שישה שחקנים המתאמנים באופן קבוע עם הקבוצה הבוגרת: יהושוע שטרמלינג, יואב פוריאן ורוי בקר, להם זו שנה ראשונה בנוער ועומר פרץ שון קרנדי וזוהר פרנקו. פרנקו, שטרמלינג, בקר וקינדי שיחקו בשישי מול הירושלמים. הם מתווספים לעומר פדידה, יהב אפריאט, איתי שור, בן חיון ורז כהן שמהווים חלק בסגל הבוגרת.

"מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל הם הבסיס של המועדון" אמר נציג הבעלים עידן שום. "הדלת תמיד פתוחה בפני כל שחקן שיוכיח יכולות ולא משנה גילו. להשתלב בקבוצה הבוגרת זה תהליך שלוקח לפעמים זמן, אבל אני מאמין שבעתיד יצטרפו שחקנים צעירים נוספים לאלו הקיימים ובכך בשלד הקבוצה הבוגרת ישחקו שחקנים תוצרת בית, מהמטרות המרכזיות של המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי