עכו סירבה להצעה של בית"ר, דורשת 800 אלף ש"ח עבור החלוץ

ההצעה של הירושלמים עבור רז טוויזר נדחתה, הנושא יישקל שוב בינואר. במועדון מנסים לפתות את אור זהבי עם חוזה לשלוש שנים, מתאוסיניו שלח לצוות המקצועי צילומים בהם הוא עורך פיזיותרפיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פנתה שוב להפועל עכו, לפני שבועיים בניסיון לרכוש את רז טוויזר בינואר. משה חוגג הציע 150 אלף שקל, בעוד שבעכו דרשו 800 אלף שקל. בשלב זה, הפערים גדולים מדי ולא ברור האם העסקה תצא לפועל. קבוצות נוספות בליגת העל עוקבות אחרי החלוץ המוכשר והנושא יישקל שוב בחודש ינואר.

בנושא אחר, נראה שהנהלת המועדון מצאה פיתרון לסאגת אור זהבי. אחרי שהתלבט האם לחתום לשנתיים בשכר מופחת, המועדון מנסה לפתות את הבלם באמצעות חוזה לשלוש שנים. לספורט1 נודע כי החוזה החדש כולל הפחתה בשכרו בשיעור של כ-40 אחוז מהחוזה הנוכחי שלו. אם זהבי יסכים לכך, הצדדים עשויים לחתום עוד השבוע על הסכם חדש.

בינתיים, הבלם אנטואן קונטה העביר מסר למועדון לפיו הוא אינו מעוניין להאריך חוזה בקבוצה במטרה להימכר בקיץ. בשלב זה, המועדון יבנה על הצרפתי עד ינואר בתקווה שימצא קבוצה לפני משפטו שייפתח בחודש ינואר.

אור זהבי
אור זהבי. יקבל חוזה לשלוש שנים | אריאל שלום

מצבם של שאר הזרים אינו מזהיר: מתאוסיניו שלח למועדון צילומים שבהם הוא עורך פיזיותרפיה ודיווח כי הוא יוכל לחזור לאימונים בעוד שבועיים. גם חלאופילו פלייטר פצוע, אך במקרה שלו, יש סיבה לאופטימיות: השחקן ייבדק ביום ראשון במטרה לחזור לאימונים ולהיות כשיר למשחק מול מכבי חיפה – המשחק השלישי לאחר הפגרה.

תמיר עדי סובל מרגישות בברך, אבל נראה כי הוא ושלום אדרי יהיו כשירים למשחק מול מכבי נתניה. מיכאל אוחנה הוריד עומס ועשוי לפתוח בהרכב, אך ייכלל בכל מקרה בסגל. הקבוצה התאמנה היום, תערוך אימון גם גם מחר וביום רביעי תצא לחופש.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי