ב"ש נערכת לעזיבה אפשרית של אבוקסיס, 0:7 על דימונה בהכנה

במועדון טרם החלו שיחות בנוגע לעונה הבאה וינסו להשאיר את המאמן בחוזה לשנתיים, אך עזיבה לנבחרת תגרור פניה לבלבול ולוי. מלי, ז'וסואה, סלליך, שבירו וספורי כבשו מול הקבוצה מליגה א', אקולטסה בספק לאשדוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תיפגש בקרוב עם יוסי אבוקסיס בנוגע לעונה הבאה, זאת על רקע ההערכות כי הוא יהיה המועמד המוביל לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. כפי שפרסמנו בספורט1, במועדון כבר התקבלה החלטה להציע למאמן חוזה משודרג לשנתיים, אך המשא ומתן יואץ רק כאשר יתברר שהוא לא עוזב לנבחרת ישראל. המסר הועבר למאמן עוד לפני העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

אם אבוקסיס יקבל מסר מהוועדה שהוא אכן המועמד המוביל, הפועל באר שבע תכין את הקרקע וכוונת ראשי המועדון היא להחליפו במאמן בכיר. שמם של רוני לוי ומרקו בלבול נלקח בחשבון ורק אם לא יגיעו במועדון ישקלו פניה לניסו אביטן.

יש לציין שבהפועל באר שבע לא מתייחסים כרגע לעונה הבאה ובמועדון אף הבהירו כי השם הרלוונטי ביותר הוא של אבוקסיס, שמצדו הבהיר בשיחה עם ראשי המועדון כי הוא מעדיף להתרכז בענייני הקבוצה.

ועוד בהפועל ב"ש: לקראת חזרת הליגה בסוף השבוע והמשחק מול לברקוזן בליגה האירופית ביום חמישי הבא, ערכה היום הקבוצה משחק הכנה ולא התקשתה להביס 0:7 את מ.ס דימונה מליגה א'. מרסלו מלי כבש בפתיחה בבעיטה מרחוק ועד לסיום המחצית הראשונה ז'וסוואה השלים צמד, כאשר השער השלישי נכבש בבעיטה מרהיבה לחיבורים. סינטיהו סלליך קבע 0:4 מיד עם פתיחת המחצית השנייה, השער החמישי היה שער עצמי ואת שני השערים הנוספים כבשו רמזי ספורי ואיתמר שבירו.

מרסלו מלי
מרסלי מלי נגד דימונה | באדיבות הפועל באר שבע

מעבר לכך, אלטון אקולטסה לא התאמן אתמול בשל רגישות במפשעה והוא עדיין בספק למשחק מול אשדוד. אקולטסה כמובן לא שותף במשחק האימון היום ואם לא יוכל לפתוח בשבת, תומר יוספי עשוי להחליפו. רמזי ספורי כאמור חזר להתאמן, כבש היום נגד דימונה ונראה שהקרע קטן במיניסקוס מאחוריו.

אבוקסיס יערוך במהלך השבוע אסיפה טקטית לקראת המשחק וישים דגש על כך שהקבוצה צברה עד כה שש נקודות בלבד מ-15 אפשרויות. "יש לנו מספיק זמן מאשדוד עד לברקוזן בחמישי, השחקנים נחו ושום תירוץ לא יתקבל", אמרו בקבוצה. המאמן עדיין לא תרגל את ההרכב, אבל עשוי לבצע מספר שינויים ביחס למשחק מול כפר סבא, כשגם אנתוני וארן נלקח בחשבון. מיגל ויטור יחמיץ כמובן את המשחק ושיר צדק יפתח במרכז ההגנה. אור דדיה ותומר יוספי, שנמצאים עם הנבחרת, יחברו לקבוצה ביום חמישי.

אלטון אקולטסה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי